Moje nová krasavice, otevřená na 22kw prostě střela.
Maximálka 160km/h zrychlení perfektní.
Spotřeba taky skvělá když se za to tahá bere kolem 6 litrů což je na 2t libovka, pohoda vyjížďka kolem 4litrů.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - První dojem že to nejede :D nedostal jsem se totiž nad přívěru. Motorka hned první vyjížďku padla do ruky jako ulitá :)
Recenze
Aprilia mx 125, je to rok výroby 2004 je jedna z nejlepších 125ta dvacítek co se u nás dá sehnat. V základu to má 11kw což není moc, ale při otevření se dostaneme na hranici 22kw což už s motorkou dokáže docela zahybat.
Ještě je možné na motorku koupit kit 160ccm, 34mm karbec, komplet laďák, a open filtr a motorka se dostane na hranici 30kw, ale motor už bude hodně trpět.
Jsou 2 modelové řady, z německa a z italie.
Z německa aprilky chodej bohužel bez přívěry, ale není problém jí tam dodělat.
Z itálie aprilky přívěru mají a proto taky letí.
Aprilie je osazená skvělým dvoupístkovým brzdičem od Bremba a kotoučem o průměru 320mm což je na 125 dost velkej mazec stačí jeden prst aby jste na místě zastavili.
Dále skvělá up-side down vidle která se stará o perfektní utlumení nárazů a zadní tlumič který se pomocí vzduchu dá prifouknout a ufouknout na tvrdší a měkčí.
Klady +
- zrychlení
- vzhled ( vypadá jako silná motorka perfektní)
- maximálka
- šířka pneu
- digi budík
- kvalitní zpracování rámu a kyvky
- dobrá spotřeba na 2t, 6litrů když se za to tahá
- docela velká nádrž 11 litrů + 1,5 litru rezerva
dojezd kolem 200km na nádrž
- oddělená nádobka pro olej, samozdřejmostí je lít oleje tý nejvyší kvality př. Castrol TTS, Motul 710, Castrol racing 2t, Shell VTX a většina kvalitních plnosyntetických olejů.
Zápory -
- zadní světlo v základu
- přední maska
- prostě jen ty estetický věci který si každý sám doladí
- drahé díly, občas špatnásehnatelnost
Přes zimu měněná komplet řetězovka (větší převod do síly 14:45 max. 130km/h ale je to tam hned, nová zadní pneu,komplet polep karbon folii,nová maska + ledky v ní,nový ktm přední blatník,karbonové zrcátko, uprav koncovka výfuku,sport filtr a přetryskovaný karbec dále komplet zadní plasty z ktm exc.
27.4. 2012 Tak jsem přidřel ložiska na klice, bude se dělat kompletní GO motoru, tak už by moto mělo být ve 100% stavu a bez investic. Koupil jsem kovaný píst Woessner, nová ojnice,komplet těsnění,gufera,ložiska,chladicí kapalinu.
Nechal jsem to dělat v servisu u Ing. Ondřeje Hojky tímto mu patří můj velký dík za skvěle odvedenou práci za perfektní peníze :) můžu jen dopuručit.
16.6. 2012 Zájíždění pokračuje už mám najeto 900km a motorka pekne taha, ale ještě ji neždímu, jediné co mi na vzhledu zbyvá je potáhnout ktm plast do karbon folie a je to komplet, poté přidám konečné fotky :)
17.6. 2012 Najeto 1000km od GO motoru, tedy moto by mělo být zajeté přidávám sem videjko se zvukem :) Spotřeba zatím kolem 4-5 litrů na 100 když se jede polo svižně :D
2.7. 2012 Potahnutí ktm plastu do karbon folie a udělání držáků na uchycení, moto jede jako zplašené na 5ku letí 130 a 6ku jsem ještě nevytočíl na max :) je tam zpátky převod 16:45
z té sem si taky vybíral :)
Dikec :) ty máš cagivu taky pěknou :)
Radost se na ni koukat, no jo Italskej motárdík :)
10b.
Nojo , krasná motorka =) , hodně najetých KM a bez nehod Milione ! =D
krásná , viděl sem jí tu párkrát jezdit po Děčíně , ten plast kup normálně u nejbližšího dealera Aprilie