PROFIL MOTORKY

Stomp ACE 160cc 4V (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ptak
Vloženo 5.4.2011
Aktualizováno 13.4.2011
Zobrazeno 4 622x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stomp ACE 160 4V jedinečná motorka s jedinečným výkonem !!!

Recenze

Poprvé co jsem na ní sedl mě brutálně schvátila komprese. S mou fyzičkou jsem na tom hóóódně špatně, tak že mi taky dala hóóódně zabrat při prvním startování. Jak poprvé chytla, tak jsem si málem posadil na prdel z toho brutálního zvuku. Musím říct, že ten mě hodně překvapil.

Po vyjetí na pole bylo hned znát, že budou chtít vyštelovat tlumiče. Motorka byla nemastná neslaná. Po zajížděni (cca 1MT) se začínal linout z motoru divný zvuk. Nejprve jsem si myslel, že jsem nabral někde Permoníky kteří mi nejtujou motor zevnitř.

Po domluvě s prodávajícím jsem se dohodl, že se mohu podívat na ventily a rozvoďák aniž bych přišel o záruku, tak jsem se hned na to vrhnul. Rozvoďák byl v pořádku ale na ventilech byla vůle jak vrata. Tak že byl problém hned odhalen. Ani jsem moc nepojezdil a vezl na reklamaci.

Motor:
- YX 160 motor nové generace se zesílenou klikovou skříní, jehlovými ložisky v převodovce, nově použitý olejový filtr, odlehčený setrvačník, upravená YX 4-ventilová hlava, standardních 22 HP na zadním kole. Upravený MOLKT 26mm karburátor a ve stardantu montovaný UNI vzduchový filtr dodávají motoru vše potřebné ve správný čas
Výfuk:
- odlehčený nerezový svod, v novém stylu slitinová koncovka se zkoseným koncem tlumící hluk
Rám:
- materiál cromo a 6061 slitina, nová dvojitá vzpěra, nové středové přepákování s ložisky je navrženo k dosažení maximálního chodu tlumiče bez použití dlouhých a vysocezátěžových pružin. Dodává masivní účinný chod tlumiče při použití pouze 350lbs pružiny, to v praxi znamená, že použitý DMN tlumič nemusí pracovat tak tvrdě při dorazech, dovoluje jemnější nastavení.
Kola:
- 14“/12“, SDG slitinové středy, nerezové výplety kol, vysokopevnostní slitinové ráfky černé barvy
Pneumatiky:
- značkové Kenda Carlsbad
Řidítka:
- 7071 tepelně zpracované slitinové Stomp FAT BARS s 6061 slitinovými frézovanými třmeny
Zadní tlumič:
- plně nastavitelný DMN
Vidlice:
- SP 735, CNC opracované USD vidlice, chod 8.2“ (210 mm), nastavitelná komprese a odskok na každé vidli zvlášť
Zadní kyvka:
- nová zesílená, hliníková slitina 6061 s CNC frézovaným logem Stomp
Plasty:
- Hi – impact PP KLX
Brzdy:
- odlehčené – chlazené kotouče, hydraulické, nerezové oplety hadiček, 6061 slitinové CNC frézované páčky
Sedadlo:
- KLX pěnové s pamětí a logem Stomp
Víčko nádrže:
- hlinikové, CNC frézované s laserem vyleptaným logem Stomp

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Joey-21-
Joey-21- napsal 02.09.11 v 12:17

Vypadá fakt pěkně..4V to už musí být peklo.. Ať slouží =)

Honza36
Honza36 napsal 14.04.11 v 16:27

moc dobrej stroj

djevoo
djevoo napsal 10.04.11 v 19:49

10b at ti slouzi hlavne casem tu pridaej fortky a zkusenosti ta se mam na co divat a kochat se

FildaX
FildaX napsal 05.04.11 v 19:56

Luxus!

Více komentářů



TOPlist