Babetta byl moped vyráběný v Československu v jiných zemích obvykle označován pod názvem Jawa.
Recenze
Babetta byla původně koncipována jako odlehčený moped podobně jako moped Solex, který byl populární v 60. letech 20. století. První Babetty se objevily v roce 1970 s velkými, 23palcovými koly, ale ty byly brzy přeměněny na menší 16tipalcové. Babetta byla význačná svým elektronickým zapalováním, prvním elektronickým bezdotykovým zapalováním, které bylo použito na mopedu. Původní Babetta 228 byla předělána na nový model 207 v roce 1975.
Druh-dvojdobý, zážehový, jednoválcový
Poloha válce-vodorovná
Průměr válce (mm)-39
Zdvih (mm)-41
Objem válce (cm3)-49
Stupeň komprese-9.2
Typ karburátoru-Jikov 2912 DC
Max. výkon (kW)-1.75
Palivo-Benzín (min. o.č. 90)
Mazání-Olej M2T 1:33 - 1:50
Čistič vzduchu-Kovové pletivo
Chlazení-Vzduchem
Zajímavé to sáni mě se přehřívá po 20 minutách jízdy nvm co s tím
Hele stahovačky neřeš, hlavně že tě baví se těmi prskolety se zabývat. To se cení
tak byla to moje prvni motorka , blatnik je prisrubovany k vidlici , stahovasky tam sou na lanko .. :D
Jo já zas tu úpravu vidím. Jen se koukni na ten proklatě vysoký přední blatník, rafinovaně uchycený stahovačkou, nebo speciální ťjůningovou filtrační tkaninu na karburátoru, uchycenou stejnou technogií jako šusplech. Kapsička na vercajk na sedle, je v terénu taky k nezaplacení Je vidět Barney, že jsi opravdový speciál asi ještě neviděl.