Vlastník | czechino | |
---|---|---|
Vloženo | 20.7.2010 | |
Aktualizováno | 28.2.2012 | |
Zobrazeno | 5 548x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | czechino | |
---|---|---|
Vloženo | 20.7.2010 | |
Aktualizováno | 28.2.2012 | |
Zobrazeno | 5 548x |
kolik meříš ccm ja 160 myslis ze bych dosahl jinak hezka
Jistě, že nejde srovnat japonce a zetku, ale pokud jde o mě samotného, dám přednost staré Jawě 350/634 před třeba CBčkem od hondy. To samé platí u krosek, než třeba DTčko nebo CRko tak bych volil čezetu, ale to vlastně jen proto, že jsem patriot. Myslím si, že ČZ byly alespoň obstojné. Jinak je jistý, že cizí mašiny maj lepši podvozek, vlastně lepší všechno, ale Jawa a ČZ tvoří velkej kus naší historie. Takže za mě jedině Jawu nebo ČZ.
HQracingTEam: dík za uznání vzhledu Jasně hodnocení je přehnané,ono taky kluk kterej zná jen fichtla a přesedne na tuhle bestii,tak je z toho silně vyplesklej
Ale taky ono ta RM tě údržbou sežere za živa
hej když vidím ty parametry cos sem zadal, skoro se stydím že mám husqvarnu , prej nastavení podvozku 8/10(myslíš ty ventilky na vzduch na savlách?) to bych musel u svojí husky dat 20/10, a mechanickej zvuk u 2t? když ten motor všechny hluky přeřve a vibracema přerezonuje měl sem 513 a to byla vražda, sice jela, ale když vidím co si ted dovolím na husce...je to jak wartburg a audi na zavodní dráze...ted sem koupil za 4,5 rm125 1985, a technicky je uplně jinde než 516, vzadu superpevnej fullfloater, klapky, 8 kanálu, přední šavle maj nejen veltilky na vzduch ale i štelovací šrouby se 17! polohama, zadní celntrál je taky komplet stavitelnej, rám desetkrát pevnější, vuubec nemužeš srovnávat japonce se zetkama!ani čuchnout si k nim zetka nemuže! jinak tvoje 516 se mi docela líbí, taková monster edice..
V tlumiči je drátěnka,nechci nečím zadělat výfuk a ztrati výkon jeětě se zkusím někde pozeptat
Co to zkusit nějak utišit? Třeba...hadr do výfuku? Ne, zkoušels něco dělat s tlumičem?
jojo - číza to je stroj - a na cross nejlepsí