I. Serie typu "Mustang", řada 23A (Výkonově slabší zapalování); U nás zřídka k sehnání (Zatim jsem se s 23A ještě nesetkal).
Výška jezdce: 171 cm
Recenze
Mustang 23A
Dostal sem tohoto Mustanga od známého, s papírama. Cena flaška piva. Práce na něm bylo hodně. Chlapec stará nechtěl poslouchat, ale chytal na první šlápnutí vždy. Jezdil jak ďas. Max rychlost cca 70 Km/h po rovině. Ve 2 dal jen 65 Km/h, z kopce si to svištěl i 90 km/h. Nyní jsem aplikoval 14-ti zubé sekundární kolečko a 2jka jede 60, 3 po rovině dá tak 80 a z kopce asi 100 (Jel sem po tmě, a tacháč mam do 120). Ale už sem měl strach, a to i když sem si ho do šroubku rozebral. Nedám na něj dopustit-nikde mi ještě nenechal a to i po 5 100 km celkem. Když sem ho dostal, tak nesvítil vzadu, neměřil rychlost, nepružila přední vidlice, špatně odtlumený výfuk, vybroval. Když sem se do něj dal, tak sem tyto nedostatky odstranil.
vrtání x zdvih: 38 x 44 mm
objem: 49.9 cm3
kompresní poměr: 9,3:1
Největší výkon: 3,6 hp (2,7 kW) / 6600 ot/min
Světelný výkon zapalování: 20 W
Převodovka: třístupňová
Objem nádrže: 8l + 0,75 l rezerva
Rozvor: 1165 mm
Suchá hmotnost: 67 kg
Největší rychlost: 75 km/h
Největší stoupavost: 25 %
Tachometr Jawa 90/23, 23A: 120 km/h
jj - peknej to mustang- prave ted jsem se vratil z vyjizdky na mym mustangoj- a taky me blbne spojka - jijnak drim palce at jezdí- a spojka neni zadnej problem - neni treba ani pulit- jen oddelat kryt