Ostrá v úpravě "R" ,testovací,najeto 4.000 km,koupena ze sportovního oddělení KTM,prakticky seriová "R"verze.
Prodáno...bude jezdit na okruhu!Trochu lítost a smutek,ale nová majitelka má radost a je velice spokojená!Takže jsem rád ž
Recenze
Rozdíl od RCR 8 je u "R" - Vyšší výkon- cca 175 PS,vyšší objem,kovaná kola,uprava Racing tlumiče WP,třmeny Brembo a kotouče,barevná úprava.Na normální ježdění nutnost si "zvyknout"!
Tlumiče,brzdy a řízení bezvadné!.. "Cestovní" posez...prostě pohodová ,výletní motorka!
Najeto asi 1000 km a pořád se musím zvykat a učit na 2V motor!
Maximálka dle tacha 289 km/h.Cestovní rychlost je nej v rozmezí 150 - 200 km/h...to "nevrní" a je naprosto stabilní!...problém najít "neutrál"...spojka a převodovka výborná za jízdy!"Plyn" hodně citlivý a jemný...ze začátku dost nepříjemné...cukání !...ale jde jen o zvyk!
KTM respect moc pěkný, máš to za deset
Nádhernej stroj vypadá fakt skvěle tyto stroje se moc nevidí
Krásný letadlo dej jí nažrat
Ta je tak hnusná, až se mi líbí 10b Ať slouží...
This is porno!!! ...btw: ,,Cestovní" posez...prostě pohodová ,výletní motorka!" To mě celkem dostalo. Nejel jsem na tom, ale jestli to je fakt jak říkáš, tak to se klukům ušatým v Mattinghofenu zas něco povedlo
Tož ať šlape a oražové zdar!!!
PS: 10b je jasných, je to fakt kus baby ,,zrzaté"!