renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 RC8R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Perňa_81
Vloženo 27.3.2010
Aktualizováno 11.9.2012
Zobrazeno 10 594x
HODNOCENÍ PROFILU OD 35 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Tak tenhle bike KTM RC8R by měl nahradit mojí Stockovou R1 pro sezónu 2010..

Start v sezóně 2010 na týhle motorce je výsledkem spolupráce s firmou univok z Liberce. Majitel Aleš Vondrák (sám výborný závodník v Enduru) mě podpořil zápůjčkou stroje!

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Recenze

Ještě mám nulové zkušenosti, nejel jsem na ní.. Těším se jak malej na první seznámení a ikdyž věřím, že je to hodně dobrá a rychlá motorka na okruh, budu se muset nějaký čas poklonit a trpělivě nabírat rychlost.
Škála nastavení je opravdu veliká, takže to nebude úplně snadný vychytat.. Můj cíl je jasný - být na tomhle biku rychlejší, než na upravené R1

Za pomoc s nastavením a sháněním ND dílů jsem vděčný firmě UNIVOK, od které mi byl zároveň bajk zapůjčen! Takže ještě jednou velké díky.
Na mně jsou teď dobré výsledky nejen v závodech MČR ve třídě SBK, ale i na přírodních tratích a některých závodech CEC..

EDIT červenec 2010:

Co se týká úprav motorky, chceme začít zatím na co nejzákladnější verzi bez úprav, kromě "Club racing KITu" zahrnujícího titanový komplet Akrapovič, přečasování vaček, těsnění pod hlavy a filtr KN + přenastavení mapy v originál řidící jednotce. To by mělo zvýšit výkon sériového motoru o 10PS na slušných 180PS! Bohužel se zatím avizované zvýšení nekoná, takže aktuální stav výkonu je 169PS. Ztracené koně jsou předmětem dalšího "bádání", zatím se budeme snažit bojovat s tím co máme.. Výkon je nyní v podstě stejný, jaký jsme naměřili na úplně sériové motorce po zajetí (173PS, 134Nm)!!

Ještě proběhla dodatečná montáž quickshifteru a jako nejlepší volba se osvědčila montáž quickshifteru od firmy HM! Tímto děkuji jeho dovozci na náš trh, f. MOTOCENTRUM POLÁŠEK. Je to nemechanický bezkontaktní piezoelektrický snímač s elektronikou kompenzující jeho nestabilitu vlivem změny teploty. Takže snad převodovka vydrží déle než sezónu, jako v případě R1..

Kapotáže od firmy Bikes Plast musím jen pochválit - perfektní zpracování a bezproblémová montáž, bravo!! Spoustu karbonových chránítek vypadá fakt libózně..
Dále jsem RC8 dovybavil páčkama ACCOSSATO, gripama na nádrž STOMPGRIP, řidítkama CARBONRACE a přepákováním PP Tuning. Vše ostatní je sériové a po přizpůsobení posazu na konkrétního jezdce je tahle motorka v základu opravdu rychlé náčiní a pokud někdo na ni není schopen atakovat hranici 2:10 v Brně, nemá vůbec smysl cokoliv dalšího "upravovat"..

EDIT 2011:

Motorku jsem si odkoupil do vlastnictví. Měla by sloužit jako závodní a až toho nechám, přestavím ji do sériových kapot a bude na popjíždění okolo komína

EDIT 2012:

Motorku nabízím k prodeji se vším příslušenstvím pro závody a kompletně po repasi se ZÁRUKOU!!!
I v tomto případě bylo potřeba upřednostnit "bydlení" před zábavou.. A že s 1200 V2 jsou zážitky opravdu nevšední!

Ještě dodám dosavadní časy:

BRNO: 2:11.8 (zatím najeto 100 kol)
MOST: 1:42.4 (zatím najeto cca 200 kol)
PANNONIA-RING: 2:01.7 (zatím najeto cca 120 kol)
SLOVAKIA-RING: 2:16.3 (zatím najeto cca 60 kol)
LAUSITZRING: 1:51.9 (zatím najeto cca 40 kol)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
martasjRSV
martasjRSV napsal 28.07.11 v 20:46

fakt brutální stroj...jak si s ní teda spokojenej po nějakých závodech a bojích s přesilou 4V???

Toxy
Toxy napsal 08.07.11 v 18:05

Jediná zrmzlina o která bych kdy přemýšlel ! máš můj obdiv!! 10tka jasná

Milunka
Milunka napsal 20.05.11 v 14:55

ať slouží, gratuluji ke skvělým časům přidávám 10 bodů!

Perňa_81
Perňa_81 napsal 17.05.11 v 19:23

Díky
To těsnění pod hlavu je součástí KITu (club race). KIT je vlastně výfuk Akrapovič, těsnění pod hlavy o trošku nižší a ještě se malinko pootáčej podle kitového kalibru vačky. K tomuto všemu pak Akrapovič dodává palivovou mapu, která se nahraje do originál jednotky.. Garantují 10-15PS nárust výkonu.. Bohužel se to u mého kusu nekonalo a spíš šel malinko dolů oproti sérii (nejspíš z důvodu, který tady nechci nijak ventilovat). Série má slušných 172 PS a moje "závodka" 169 PS ..pro letošek jsou repasovány hlavy a podíváme se k Murkinovi. 20PS je propastný rozdíl proti 4V. Uvidíme.. 180 PS na 2V je už hodně dobrý

Frki
Frki napsal 17.05.11 v 08:50

Jako okruhovka vypadá fakt libózně, rád bych si šáh nebo sed
Ale zeptám se, to těsnění pod hlavy, oproti stocku je v tom rozdíl...jakože, jsou širší, jiný matroš nebo jak?

Více komentářů



TOPlist