PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kohyman
Vloženo 10.3.2010
Aktualizováno 10.3.2010
Zobrazeno 5 393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Tátův nový závodní ,,pionýr´´ ...nejlepší závodní fichtl jakýho máme v garáži :)

Více fotografii

Recenze

Táta se po několika závodech v kategorii speciál, ve které jezdil doposud na žlutém mustangovi ( také ho mám v mých motorkách) , rozhodl že postaví novou motorku, která by konečně mohla stačit nadupaným mašinám této kategorie.
Rozhodl se pro rám z Hondy CR 80 , který není o tolik těžší než-li originální pionýr. Z rámu se vyřezala původní část pro motor a vevařila se část rámu z pionýra. Jelikož mělo zadní kolo rozetu na druhou stranu než má vyvedený pionýrácký motor řetěz, tak se držáky na brzdu nechaly v zámečnictví přavařit na druhou stranu kyvky a kolo se jednoduše otočilo...brzda je sice na spdní straně kyvky ale to ničemu nevadí. Další upravy zapotřebí nebyly
Zajímavější kapitolou už je motor. Ten se musel hodně vyvíjet, a vymýšlet, jelikož výkony některých jiných strojů jsou opravdu neskutečné a my přeci chceme vyhrávat :) ...Na motoru je tedy stočená klika na 80mm, závodní ojnice s jehlovým ložiskem pístního čepu namísto bronzového futra, jednokroužkový píst, 4kanálový válec, klapky (nyní se budou kupovat nové závodní klapky, které by měly ještě výkon o něco zvýšit), karburátor Dell Orto s difuzorem 21mm, Hlava za babety (kvůli lepšímu chlazení) + upravení spalovacího prostoru, tuningová převodovka s jiným odstupňováním jednotlivých kvaltů, upravený spojkový koš pro možnost většího stlačení lamel s ferodovými lamelami , Bezkontaktní zapalování Vape, tuningový ladění výfuk Hebo Performance, a navařená žebra pro lepší chlazení.
S touto motorkou už se konečně řadíme mezi jedny z nejuspěšnějších strojů(a závodníků ;) ) na závodech. S elitou se jezdit dá, dají se i zajet slušné výsledky a i bedna již byla párkrát pokořena :) ...avšak ladění není nikdy konec ;) ...stále je co vymýšlet a jak hnát vývoj dopředu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kohyman
Kohyman napsal 12.04.10 v 21:57

děkujeme

WAR10K
WAR10K napsal 10.04.10 v 21:59

krásný

Kohyman
Kohyman napsal 31.03.10 v 16:12

je to na fichtl motocross, a tam musíš mít motor z fichtla :) ...ale i tenhle motor už je pořádně našlapanej :) ...když ti řeknu dvě čísla: 12000ot./min , 7koní ...3x výkonější než origo fichtl :)

kubba555
kubba555 napsal 28.03.10 v 13:15

Je to fakt pěkný ale není lepší tam dát už pořádnej motor??s fichtla tam zustal už jen motor ne? :D

Kohyman
Kohyman napsal 11.03.10 v 19:07

Děkuju moc všem ..jsme rádi že se líbí

Více komentářů



TOPlist