PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Johny_1986
Vloženo 24.11.2009
Aktualizováno 26.7.2011
Zobrazeno 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki GS500 - můj malý červený ďáblík na cestování.

Více fotografii

Recenze

Suzuki GS500E
výkon: 33.0 kW / 45.0 koní při 9000 otáčkách
kroutící moment: 40.0 Nm při 7400 otáčkách


Tento motocykl mne zaujal především z mnoha recenzí, kde se o něm psala samá chvála.
Pro začátečníka jako jsem já je to ideální motocykl z hlediska výkonu, hmotnosti, ovladatelnosti, navíc to je dobrý začátek jak přesedlat z nízkoobjemových motocyklů typu Simson. Spousta lidí píše, že je to takový mezičlánek mezi malou a velkou motorkou. Z toho jsem pochopil, že ho "střídá" hodně majitelů. Při výběru jsem byl opatrný a raději jsem jel pro motocykl s doprovodem zkušeného motorkáře. Za částku 26 tis. Kč jsem obdržel hezké, čisté GéEso s novým lakem, padacímy rámy, kompletně udělaným motorem.
Mé první svezení mě nadchlo, cítil jsem se na motorce dobře, jistě a hned jsem si vytvořil vztah.

Opravy & úpravy

Benzínová hadička - kapal benzín
Těsnění do plovákové komory 2x - kapal benzín
O kroužek pod trysku na synchro karbců 1x - sál falešnej vzduch
Šroub držící víko hlavy - stržen (opraveno)
Distanční podložky na axiální vůle vačkových hřídelí - výměna (sací - 1.1 mm, výfuk 1.2 mm)
Šroub držící domeček na vačkovou hřídel (výfuk) - nahrazen za M8 (původní M6 stržen)
Ventilové podložky - všechny optimálně zbroušeny
těsnění pod hlavu - výměna
těsnění pod válec - výměna
těsnění pod napínák - výměna
pístní kroužky - nové u obou pístů
O kroužky těsnící kanály průchodu oleje z válce do hlavy 2x - výměna (tekl olej)
Zabroušena všechna ventilová sedla
Výfukový ventil 2x - Výměna (sám jsem je zničil :D)
Gufera na dříky všech ventilů 4x - netěsnily

Provedena synchronizace karburátorů - pomocí manometru vlastní výroby
Spotřební materiály:
Svíčky po 1 roce
Zadní pneu po 1 roce (Dunlop Arrowmax GT501)
Výměna oleje
Zadní brzdové destičky
Brzdovka do přední brzdy

Plexi štítek
Přední čiré blinkry

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Johny_1986
Johny_1986 napsal 10.03.11 v 12:25

Mauser98: Určitě se domluvíme, já už mám letos najeto 150 km =) nemohl jsem to vydržet, ale silnice jsou furt studený.. Tak až bude 1. dubna, tak můžem vyrazit =)

mauser98
mauser98 napsal 28.03.10 v 14:41

Správná volba a pěkná barva sousede Čekám na 1.dubna kdy mi začne platit pojistka a vyrážím.Tak se někdy domluvíme?

Kriwi
Kriwi napsal 25.11.09 v 08:24

Nádherná barva! A hlavně se mi líbí ty lomený řidítka,bohužel je maj jen ty starší verze Dávám za 10

Johny_1986
Johny_1986 napsal 24.11.09 v 17:18

Díky moc to NSR je bráchy, bohužel nejede. Je do něj potřeba koupit stator do zapalovani. Fuj cena origo dílu stojí 6700 kč.

istonbike
istonbike napsal 24.11.09 v 12:42

Dobrá volba, rozumný postup a pěkné klasické GéeSko za to vše ti náleží po 10 bodech krátkou zimu a pohodu v sedle 2010 sezóny

Více komentářů



TOPlist