Suzuki GS500 - můj malý červený ďáblík na cestování.
Recenze
Suzuki GS500E
výkon: 33.0 kW / 45.0 koní při 9000 otáčkách
kroutící moment: 40.0 Nm při 7400 otáčkách
Tento motocykl mne zaujal především z mnoha recenzí, kde se o něm psala samá chvála.
Pro začátečníka jako jsem já je to ideální motocykl z hlediska výkonu, hmotnosti, ovladatelnosti, navíc to je dobrý začátek jak přesedlat z nízkoobjemových motocyklů typu Simson. Spousta lidí píše, že je to takový mezičlánek mezi malou a velkou motorkou. Z toho jsem pochopil, že ho "střídá" hodně majitelů. Při výběru jsem byl opatrný a raději jsem jel pro motocykl s doprovodem zkušeného motorkáře. Za částku 26 tis. Kč jsem obdržel hezké, čisté GéEso s novým lakem, padacímy rámy, kompletně udělaným motorem.
Mé první svezení mě nadchlo, cítil jsem se na motorce dobře, jistě a hned jsem si vytvořil vztah.
Opravy & úpravy
Benzínová hadička - kapal benzín
Těsnění do plovákové komory 2x - kapal benzín
O kroužek pod trysku na synchro karbců 1x - sál falešnej vzduch
Šroub držící víko hlavy - stržen (opraveno)
Distanční podložky na axiální vůle vačkových hřídelí - výměna (sací - 1.1 mm, výfuk 1.2 mm)
Šroub držící domeček na vačkovou hřídel (výfuk) - nahrazen za M8 (původní M6 stržen)
Ventilové podložky - všechny optimálně zbroušeny
těsnění pod hlavu - výměna
těsnění pod válec - výměna
těsnění pod napínák - výměna
pístní kroužky - nové u obou pístů
O kroužky těsnící kanály průchodu oleje z válce do hlavy 2x - výměna (tekl olej)
Zabroušena všechna ventilová sedla
Výfukový ventil 2x - Výměna (sám jsem je zničil :D)
Gufera na dříky všech ventilů 4x - netěsnily
Provedena synchronizace karburátorů - pomocí manometru vlastní výroby
Spotřební materiály:
Svíčky po 1 roce
Zadní pneu po 1 roce (Dunlop Arrowmax GT501)
Výměna oleje
Zadní brzdové destičky
Brzdovka do přední brzdy
Plexi štítek
Přední čiré blinkry
Mauser98: Určitě se domluvíme, já už mám letos najeto 150 km =) nemohl jsem to vydržet, ale silnice jsou furt studený.. Tak až bude 1. dubna, tak můžem vyrazit =)
Správná volba a pěkná barva sousede Čekám na 1.dubna kdy mi začne platit pojistka a vyrážím.Tak se někdy domluvíme?
Nádherná barva! A hlavně se mi líbí ty lomený řidítka,bohužel je maj jen ty starší verze Dávám za 10
Díky moc to NSR je bráchy, bohužel nejede. Je do něj potřeba koupit stator do zapalovani. Fuj cena origo dílu stojí 6700 kč.
Dobrá volba, rozumný postup a pěkné klasické GéeSko za to vše ti náleží po 10 bodech krátkou zimu a pohodu v sedle 2010 sezóny