renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 50 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jakattara
Vloženo 23.7.2009
Aktualizováno 21.6.2020
Zobrazeno 39 327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9


Vloženo: 24.09.2011, Uskutečněno: 24.09.2011, Stav tachometru: 12600 km, Zhlédnuto: 14x


... - výměna při pravidelném servise.
Sice jsem najezdil asi 700km přes, ale skútřík pravidelně kontoroluji, oleje jsem asi 1 dcl po dovolené dolít stejně musel, maglajz z hadičky vyusťující s airboxu taky vypouštím častěji, než v předešlých sezónách, filtr se zase tak moc nezasírá, tak jsem si to snad dovolit mohl. Jen na posledním výletu s Kamkou se Nimbus v kopcích pohyboval /tedy už spíše nepohyboval/ rychlostí víc než línou. A protože vše potřebné pro jeho garančku jsem měl doma a tento den jsem do práce jet nepotřeboval, pustil jsem se do ní ...

První co jsem udělal, bylo zahřátí motoru, povolení výpustného šroubu oleje a jeho vypuštění.



A mezi době vykapávání jsem udělal opravdu řádnou očistu jak plastů, disků, pneu, tak motoru. A že té špíny na něm za tuto sezónu bylo nemusím ani psát ;) .
Dále jsem měl v plánu zkontrolovat válečky ve varci, neb ty předešlé vydrželi jen 5tis. a hle, tyto bych ještě měnit nemusel. Nemít Dr.Pulley, jen bych zabrousil hranky a určitě bych na nich ještě něco najezdil.



Nejvíce mě překvapil řemen a Malossi vodítka, které jsem montoval při jeho výměně. I po 11tis. se mi obojí zdá být netknuté.



Ale zvědavost na novinku mezi válečky byla veliká. Byl jsem zvědav, jestli mé dlouhodobé vybírání hmotnosti přeci jen jízdě neuškodilo. Demontovaný variátor jsem vyčistil tech, benzíně, přebrousil jemnou brousící houbou, mírně promazal čep po kterém varec s řemenici chodí, naplnil ho novými, 7g válečky



a pustil se do demontáže spojky. Na její povolení jsem poprvé použil přípravek, který mi udělal kamarád a který jsem již v deníku ukázal a musím napsat, že funguje naprosto perfektně. Co se týče spojky, čekal jsem, že bude v horším stavu.



Joooo, pravda bando, spojkové pružinky po tolika km už byly hin a kontrastní pružina měla taky po sezóně, ale jezdit sám a jen po městě, ještě by obojí nejspíše posloužilo. Spojku jsem stejně jako variátor rozebral, vyčistil, styčné plochy pobrousil a doleštil sadou brusných houbiček a původní modré spojkové pružinky jsem nahradil za Malossi zelené (připadaly mi hrubostí i tuhostí materiálu nejvíc podobné těm stávajícím) a origo kontrastku za žlutou, tak též stejné firmy.



V mezi časech jsem dotáhl výpustný šroub oleje a do motoru ládoval nový olej Castrol 10W 40 for 4T scooters ...



a zkontroloval vzduchový filtr ...



... který jsem nakonec ještě na nějajou dobu nechal. Budu jezdit ještě do sněhu, tak jeho výměnu nechám až na další sezónu.

A pokračoval jsem v čištění prostoru varce a spojky technickým benzínem, jemné promazání vazelínou obou čepů a následně dal vše do kupy. Dolil jsem olej, prubl nastarovat a vše jak v období, kdy jsem si Nimbus pořídil. Zadní kolo se na hlavním stojanu opět samo otáčí, skútřík září novotou a já se jal toho ho vytlačit a jel ho projet.

Skútr hned ze startu jel jako nikdy. Aniž by si vše sedlo, reagovalo to na plyn, otáčky motoru se snížily, oproti malossi válečku to sice hned vytočí do vyšších, než bylo zvykem, ale výše již to nepokračuje.
Celé to má daleko lepší průběh, táhne to po celou dobu od 0 až po tachometrovou 80. Do normálního, táhlého kopečku s přehledem 50-55km/h, (což zvykem nebylo) a z kopečka opět v pohodě pomyslných 90km/h.
Momentálně jsem najel něco málo přes 100km, od plné nádrž tak 80km. Po ujetí 100km dotankuji opět do plna a ještě poznačím spotřebu.

Ale možná jsem nakonec měl vzít ty Dr.Pulley 6.5g, ale co už že? Příště. Zatím naprostá spokojenost. Joooo, toto je pro mě rock n´rooooooooooooooooooooooll :D :D :D

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kajatierik (0) napsal 05.01.2014 v 14:07

Ahoj, valčeky si menil v originálnom variátore? Mal si tam založené aj neblokované CDI? Poprípade aké iné zmeny si spravil? Vlastním taktiež tento skúter Agility 50 4T (2012) najazdené 6000km, mám tam neblokované CDI a ináč som nemenil nič, dostanem sa na maximum tachometrových 70 alé musí byť úplne bezvetrie alebo vietor v smere. Uvažujem nad kúpou variatora alebo len osobitne Dr. Pulley valčekov, čo by si odporúčil?


Nejnovější záznamy v deníku
  • 23.10.2012 - Zimní pneu

    Napadlo mě, že si letos zkusím prodloužit sezónu opravdu o co nejdéle. K vysokému plexi (bez kterého si mj. už jízdu ani nedovedu představit), zimním rukavicím, ponožkám, termo prádlu, kukle, Tucanu Urbanu, reflexní bund

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.10.2012
    Uskutečněno: 23.10.2012
    Tachometr: 20558km
    Komentářů: 7x
  • 12.10-2012 - Narozeniny - Reflexní bunda - Clovelly Pil

    A jak už jem tady na profilu dříve zmíňoval, jezdívám na Nimbusu do prvního sněhu, pak když už je opět rozježděný opět a zase a letos se zakoupenými zimními pneumatikami Sava WinScoot plánuji jezdit i na něm. http://

    Typ: Koupě
    Vloženo: 12.10.2012
    Uskutečněno: 12.10.2012
    Tachometr: 20325km
    Komentářů: 2x
  • 2.9.2012 - Koupě Agility Basic 50ccm

    2.9.2012 - Koupě Agility Basic 50ccm http://img152.imageshack.us/img152/3540/agilityb1.jpg Na tachometru se mi pomalu, ale jistě začínají přibližovat nuly ke 20 000km a tak jsem se rozhodl pořídit nějakou rezervu

    Typ: Koupě
    Vloženo: 04.09.2012
    Uskutečněno: 02.09.2012
    Tachometr: 19400km


TOPlist