Vůle zadní kyvné vidlice již byla přes sezónu neúnosná, tak jsem se rozhodl přes zimu udělat repas. Po té, co jsem přečetl spoustu vláken na jawamanii a vyslechnutí zkušeností od kámoše, jsem se s hrůzou do této nezbytné opravy pustil.
Postupoval jsem podle návodu v dílenské příručce a vše šlo překvapivě hladce a bez problémů.
Jemně jsem vyklepl čep zadní kyvné vidlice a vidlici vyjmul. Z ní jsem opět jemně vyklepl všechna pouzdra a rozpěrku.
Které díly se mi zdály opotřebované, jsem koupil nové, ostatní jsem odmastil a očistil a použil znovu.
Při montáži byl trochu problém se závitem na čepu kyvky, ale nakonec si to sedlo. A vše proběhlo hladce.
Za 2 roky je nutné opět provést kontrolu uložení a výměnu alespoň metaloplastových vložek.
Nové díly:
metaloplastová vložka
podložky na o-kroužek
rozpěrný čep (pouzdra)
svorník kyvné vidlice (čep)
pouzdro svorníku
Vlastník | Milan.D | |
---|---|---|
Vloženo | 20.4.2009 | |
Aktualizováno | 5.3.2014 | |
Zobrazeno | 11 548x |
Ahoj, kyvku mám v plánu teď při odstávce, Tvůj popis mi je návodem. K čemu tam je prosím Tě ta metaloplastová vložka ?
Promazaná je velmi důkladně. Ani nevím, jestli jsem tam dal A00, vzal sem vazelínu, co byla doma. Jsem s tím opravdu spokojen.
Vidíš,a to jsi psal jaký máš z toho obavy a nic na tom nebylo.
Hlavní je to pořádně promazat,nejlépe ručně a tukem A00 ,ta dobře odpuzuje vodu a drží jak přišitá.Ta malá maznička to nepromaže pořádně a příště to půjde vyndat zase lehce.