VIA 50 4T,jinak je to JM Star stejně jako Juki ,známá Čínská čtyřtaktní padesátka
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - jezdí skoro na vzduch
Recenze
Koupil jsem ji novou v r.2007 ,nyní najeto 17000 Km a pořád šlape,chtěl
jsem 4takta nemám rád zvuk vysavače,jediná závada v době záruky uvolněný konektor od regulátoru díky tomu zhořely všechny žárovky ,závadu jsem odstranil sám a žárovky dodal prodejce v rámci záruky,
Jinak žádný problémy,100 procentní spokojenost,spotřeba město/mimo město 2 L/100Km ,povinné ručení 250 Kč /ročně,první technická za 6 let ,ve městě zaparkuju u každého sloupu,dokonce synek s ňou v zatáčce seknul do škarpy a sám jsem se divil co všechno vydržely čínský plasty,na ježdění po městě supr,
Variátor a řídíci jednotka odblokovaná (Naraku performance)lehce otevřený výfuk,tak to s větrem v zádech po rovině docela frčí.
Alarm TNC. (už jsem ho oddělal,vybíjel baterku,nedoporučuju)
Stavitelný zadní odpružení,původní bylo bez tlumiče jenom péro, takže při jízdě ve dvou to pěkně houpalo.
Zrovna lámu 17 000 Km a jede čim dál líp ?!?!?
Akorát začínají praskat plasty pod sedlem(synek s ní asi začal jezdit motokros),snad to vyřeší laminovací souprava!?
Prodána !
Zdravím, mám ten samej stroj a chci se zeptat na to otevření "řídíci jednotka odblokovaná (Naraku performance)". Nevyznám se v tom, co to je, na kolik to přišli a jak se to projevilo na jízdních vlastnostech, protože to taky chcu trochu poléčit Variator už mám do Malossi vyměněný... Díky moc, Kuba Svoboda P.S.: Kdyžtak prosím o odpověď , klidně i mailem. Jakub.s@seznam.cz.
Díky moc.
Číňani uměj,takže za 10b.,jsem taky jejich zastáncem
pěkný