Z úprav jen zadní top case a malé plexi givi, na delší cesty ještě podsedlové tašky a tankvak.
První dojmy - První dojem stejný jako poslední, prostě tenhle motocykl mi padl do ruky a pořád mi sedí. I když už jezdím na jiných motorkách ke GS se vždycky rád vracím. Za málo peněz hodně muziky... velmi příjemné muziky.
Recenze
S touhle motorkou jsem navštívil Německo, Francii, Španělsko, Andorru, Dánsko, Švédsko, Finsko, Rusko, Estonsko, Litvu, Lotyšsko, Polsko, Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Bosnu a Hercegovinu, Černou horu, Albánii, Řecko, Itálii, Bulharsko, Rumunsko, Maroko a Turecko (až na Íránské hranice, během měsíce cca 11000 km). V Turecku zvládla místy i docela náročné enduro pasáže, tahle motorka se prostě nezastaví před ničím. Nenáročná motorka jak technicky, tak finančně. Kdo chce cestovat za málo peněz, je to ta správná volba, spotřeba 3,5 - 5 l/100km. Ve dvou v plné zbroji jsem se dostal i na 3,25 l/100km, ale to byla opravdu vyhlídková jízda. Na Dunlopech Arowmaxech GT501 jsem jak na předku, tak na zadku najel 25000. Řetěz mi vydržel cca 35000 km. Příjemně ovladatelná, nic moc divoká, ale naštvat se umí. Prostě žádná sexbomba na parádu, ale holka pro všechno. Malou vadou na kráse je jen spotřeba oleje a oproti Transalpu, se kterým cestuji teď, poněkud menší míra pohodlí. GéeSka přesto dál zůstává v mé garáži na kratší výlety. Jediná závada, která mě do teď u ní potkala ( v současnosti cca 67000km na tacho.), byl vyteklý zadní tlumič.
paráda
Tak to je docela nářez cestování pěkné moto mnoho dalších km
Ahoj Petře, kdyby měli k dispozici 100 bodů, tak si je zasloužíš, tak jenom plných 10 bodíků
10b za široký cestovací záběr!
tak po tobě bych motorku nechtěl