Tak jsem se odhodlal ke kitu na vrtání 50 mm ( cca 85 ccm ) Když se motor rozebral s překvapením jsem zjistil, že i když číňan vylisoval na válec 50, uvnitř je vrtání 47 mm, takže 72 ccm. Pro představu sem dávám fotku, kde je porovnání válce a pístu 49 ccm a 72 ccm. Ta padina pochází z mojeho skůtra, kterýho jsem taky kitoval. Válec je taky asi o 4 mm vyšší, než třeba u Betky, nebo Twinshota. To byl problém při shánění, nejdřív totiž došel ten nižší. Dobrá zpráva byla, že na motoru je už z výroby hlava s největší velikostí ventilů, takže ta se měnit nemusela. Špatná zpráva zase bylo to, že se nevešel na motor ještě větší válec, kvůli přírubě starteru. Bylo třeba upravit zespod žebrování, zabrousit a stříknout opět na černo. Poslední problém je zatím řetězové kolečko. Ke kitu došlo kolečko 17 z Betky, ale ta má uplně jiný řetěz, myslím 520. Takže zatím jezdím na 14, ale chce to víc. Jako nádějné vypadá dodání 16 zubů, víc se na můj rozměr asi nepodaří sehnat, jedině asi udělat
Asi Vás zajímá co jízda. Mám zatím najeto asi 150 km a motor se stačil jen trochu uvolnit. Rozdíl v tahu je poměrně znatelný a to i přes to, že objem už není až o tolik větší. Čtyřka bez protestování táhne od asi 35-ti a naprosto plynule zrychlí. Moc se mi to po městě líbí Uvidíme, co to udělá s kolečkem 16 a po záběhu.
Vlastník | MáraExplorer | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2008 | |
Aktualizováno | 25.6.2009 | |
Zobrazeno | 12 116x |