Tak je to moje první takhle silná motorka dostal jsem jí k narozeninám, jsem za ní rád lítá jako drak akorád si těžko zvykam na drahe díly ale jízda za to pak stojí. všem doporučuji
První dojmy - Skvělé, na to že motorka měla celkem slušně velkou váhu tak krásně držela na asfaltu a reagovala na všechny moje povely.Jediné co bych jí mohl tak vytknout tak to bylo to pekelné světlo ale stačí vyměnit za silnější žárovku a je to v pohodě. Je to prostě Bandit :D
Motorku bych doporučil pro - drobnějším holčinám určitě ne protože její hmotnost by mohla někomu dělat problémy, jinak doporučuji všem co si chtějí užít požitek z jízdy. Nemám tím na mysli 250km/h. stejně to u nás moc dobře nejde ;-)
Recenze
Suzuki Bandit o objemu 400ccm není v Evropě úplně běžnou záležitostí. Vyráběl se ve stejných letech jako GSF 250 (tedy 1989 až 1997), nicméně byl primárně urče pro japonský trh. Tomu odpovídají i jeho rozměry - Suzuki Bandit GSF 400 je přeci jenom o něco menší, ve srovnání se „šestistovkou“. Čtyřstovka má maximální výkon 37kW při 10600 otáčkách. Točivý moment pak dosahuje své maximální hodnoty 38Nm při 9600 otáčkách za minutu.
Spanilá jízda ze školy.
vse uz bylo receno, hlavne jezdi bez karambolu 10b...
ale satejně seš zmrdeček sem je měl dřív , ale tak je to peknej bandit ... i to plexi mu sluší , takže u mě za 10
uznavam ze me to trochu sralo jak to při svižný jízde vlálo
ale píču ukecat , štvaly ho ty plácaČKY