Takže, konečně vyřešen "nechodící" válec... Palivový kohout je podtlakový - když se motorka nastartuje, tak v sání vznikne podlak, který prohne membránu v kohoutu a může protékat benzín... Zrada byla v tom, že membrána praskla a benzín šel i do sání druhého válce (odtud jde otevírací podtlak). Tím byla směs extrémě bohatá. Prozatím jsem tedy podtlakové otevírání odpojil a benzín si zapínám ručně - než seženu jiný kohout. Dále jsem zjistil, že dvě emulzní trubice v karbecech jsou ohnuté - vyměnil jsem je za nové... No, sice to něco stálo, ale zase jsem o něco chytřejší a hlavně jezdí motorka
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
I přesto, že počasí moc nepřálo, jsem se rozhodl jet na okruh do Vysokého Mýta. Snad celá republika byla v dešti ale podle webkamery ve Vysokém Mýtě prostě nepršelo a bylo sucho... Po cestě jsem slušně promoknul, kousek
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 07.08.2010 |
Uskutečněno:
| 07.08.2010 |
Komentářů:
| 1x |
-
Tak motorka je konečně hotová. Vyměněn olej + filt, ventily seřízeny, ještě bylo potřeba vyčistit karburátory, protože se tam přes zimu usadily 3 mouchy a jak tam seschly, tak motorka neběžela, akorát střílela... Ale teď
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 05.04.2010 |
Uskutečněno:
| 05.04.2010 |
-
Tak jsem vyčistil přední třmeny, rozhýbal pístky, dal nové desky a teď už jen vyměnit brzdovku...
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 26.03.2010 |
Uskutečněno:
| 26.03.2010 |