renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 1100 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BattleDragon
Vloženo 8.6.2008
Aktualizováno 3.8.2016
Zobrazeno 6 455x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

piskovaní a lakování motoru

Vloženo: 03.09.2013, Uskutečněno: 06.08.2013, Zhlédnuto: 77x


Jelikož se motor skládal s nadšením jaké mám supr minimálně jeté díly (což se i potvrdilo) nějak jsem opomenul estetiku na což tedy ani nebylo mnoho času. Jistý dobrodruh nastříkal hlavu válcu stříbřenkou, což vypadalo opravdu hnusně v souladu s ostatními částmi motoru. Průběh byl následujcí: upravit malou paletu, jelikož tento motor má vanu ve tvaru kýlu zaoceánského parníku (takže sám nestojí), zabalit do igelitu co bylo potřeba nechat jak je, kobercovou páskou oblepit hrany, ventil dekl, odvézt a nechat opískovat SODOU. Což se celkem povedlo. Barva šla dvou-složková míchaná u mr. Osiris, takovým malým stříkacím flusátkem co mám doma byla nenesena. Týden vytvrdit, po té šel motor do rámu, mno a pak... už jen nadšené strojení, připojování konektorů, táhel a však to znáte.
První start byl dost neochotný, což je u takhle složeného motoru normální. Jeden válec z počátku ignoroval skutečnost práce ke které byl zkonstruován, ale po pár desítkách vteřin, mu to asi ostatní rozmluvily.
Malý problém se vyskytl s karburátory, kdy dva z nich protékaly. Hold některá práce se prostě nemá ojebávat. Takže následoval porod jménem karburátory ven, seřídit a porod dostaň je zpátky mezi ty gumy...
I toto se povedlo, dokonce následovala ještě ten den projížďka, jeden z nejlepších pocitů co znám na takto složené mašině.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mann (1488) napsal 12.01.2014 v 09:46

To je úplně jiný kafe a trefně popsáno


Nejnovější záznamy v deníku
  • oprava karteru

    Tak jsem se nakonec rozhodl že prostě budu mít motory dva, (nebo dvě celé motorky??), takže ten méně dojebaný karter na závity válco-hlavových šroubů byl bohužel ten s uraženým karterem. Vaření proběhlo OK, nikde se nic

    Typ: Oprava
    Vloženo: 07.03.2013
    Uskutečněno: 07.03.2013
  • A je to tady...

    Tak došlo na lámání chleba, 3 adepti se spojili v jeden agregát, bohužel ne o objemu 3,2l ale zase "jen" 1062 ccm. Teď už jen zbývá dovalit ho na rám... Původní motor měl ony 4 díry větší než písty, napínák řetězu na al

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.02.2013
    Uskutečněno: 21.02.2013
    Komentářů: 3x


TOPlist