renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 1100 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BattleDragon
Vloženo 8.6.2008
Aktualizováno 3.8.2016
Zobrazeno 6 473x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 07.03.2013, Uskutečněno: 07.03.2013, Zhlédnuto: 44x


Tak jsem se nakonec rozhodl že prostě budu mít motory dva, (nebo dvě celé motorky??), takže ten méně dojebaný karter na závity válco-hlavových šroubů byl bohužel ten s uraženým karterem. Vaření proběhlo OK, nikde se nic nepropadlo, týpek věděl hned vo co de a evidentně s čím má tu čest.
Pak už jen pilník, Dremel s frézkou taky hodně pomohl, závitník M6, plochej korkovej špalek a 400 smirek.
Vysledek je dostačujcí, zbývá nechat opískovat sodou nebo sklem starou barvu a sehnat novou v tekutém stavu, protože když už se to dělá...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • piskovaní a lakování motoru

    Jelikož se motor skládal s nadšením jaké mám supr minimálně jeté díly (což se i potvrdilo) nějak jsem opomenul estetiku na což tedy ani nebylo mnoho času. Jistý dobrodruh nastříkal hlavu válcu stříbřenkou, což vypadalo o

    Typ: Oprava
    Vloženo: 03.09.2013
    Uskutečněno: 06.08.2013
    Komentářů: 1x
  • A je to tady...

    Tak došlo na lámání chleba, 3 adepti se spojili v jeden agregát, bohužel ne o objemu 3,2l ale zase "jen" 1062 ccm. Teď už jen zbývá dovalit ho na rám... Původní motor měl ony 4 díry větší než písty, napínák řetězu na al

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.02.2013
    Uskutečněno: 21.02.2013
    Komentářů: 3x


TOPlist