renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 1100 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BattleDragon
Vloženo 8.6.2008
Aktualizováno 3.8.2016
Zobrazeno 6 455x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 21.02.2013, Uskutečněno: 21.02.2013, Zhlédnuto: 36x


Tak došlo na lámání chleba, 3 adepti se spojili v jeden agregát, bohužel ne o objemu 3,2l ale zase "jen" 1062 ccm. Teď už jen zbývá dovalit ho na rám...
Původní motor měl ony 4 díry větší než písty, napínák řetězu na alternátor svoji funkci již taky vzdal. Byla by jen otázka času než by se přerval řetěz alternátoru a neměl bych ani ty kartery do kterých se přesázel motor s 20tkm . Ten zas naopak měl tu a tam uražený kousek karteru, což mu funkci sice neomezilo, ale když to má bejt "ECHT"...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 22.02.2013 v 14:41

Krásná práce Radost pohledět

raser (15) napsal 21.02.2013 v 22:44

Dobrá práce!!!...Jako bych se koukal k sobě do práce

tadeo96 (0) napsal 21.02.2013 v 22:12

ble to je koleček a dalších serepetiček ... docela machr


Nejnovější záznamy v deníku
  • piskovaní a lakování motoru

    Jelikož se motor skládal s nadšením jaké mám supr minimálně jeté díly (což se i potvrdilo) nějak jsem opomenul estetiku na což tedy ani nebylo mnoho času. Jistý dobrodruh nastříkal hlavu válcu stříbřenkou, což vypadalo o

    Typ: Oprava
    Vloženo: 03.09.2013
    Uskutečněno: 06.08.2013
    Komentářů: 1x
  • oprava karteru

    Tak jsem se nakonec rozhodl že prostě budu mít motory dva, (nebo dvě celé motorky??), takže ten méně dojebaný karter na závity válco-hlavových šroubů byl bohužel ten s uraženým karterem. Vaření proběhlo OK, nikde se nic

    Typ: Oprava
    Vloženo: 07.03.2013
    Uskutečněno: 07.03.2013


TOPlist