Americká verze běžný motokrosový dvácy, kterých u nás jezdí požehnaně. Pro ježdění amatérských MX2 tříd je to dobrej nástroj, největší předností RMky je její ovladatelnost - do kolejí a tobogánů holka padá sama. Zbytek je jen o rukou! ;) Čekuj web...
Recenze
Rok 2008 - najeto 30 hodin. Provedena repase vidlí, výměna pístu, ložisek na klice, ložisek v přepákování. Nebyla žádná závada způsobená chybou ve výrobě atd. Spokojenost, i do další závodní sezony ji budu sedlat.
Rok 2009 - najeto cca 40 hodin. Nejdříve odešlá ojnice, takže půlení. Poté rozsračkovanej píst a poškozený nicasil a další půlení kvůli opětovné výměně ložisek na klice. Poté se opakovala legrace s válcem a pístem kvůli špatně provedenému nicasilu (sražení hrany na kanálu).
Jindrarm: tobě samozřejmě taky...ať tě ta první sezona nevyškolí nějak moc bolestivě...
tady nezbejvá jen napsat, že se sejdem na tom roštu,jak si mi psal tak at' šlape co nejlíp,a co nejmíň pádů v sezoně 09 Přeje Jindra #87
Brčál: viz. můj web... Jinak není důvod k výměně, motorka je super!
ferencR1: dváca je nejlepší, pokud nevážíš nějak výrazně přes 80-85 kg...Naučí tě všechno potřebné, co je třeba k ježdění motokrosu...
zdar uvazuju taky o krosce a zajimalo by me jestli 125ccm staci jak je to s poruchovosti atd.. zatim sem mel moznost jezdit na crf 450 a citil sem ze je na me silna az az
Čest,tak co novýho? Proběhli nějaký závody? CO bike,nebudeš měnit?
Zatím a ať se daří...