renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník XJ900S
Vloženo 11.5.2008
Aktualizováno 19.10.2012
Zobrazeno 4 208x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Svoji XJ900S jsem měl 9 let a byl jsem s ní max. spokojen. Časem jsem ale přece jenom dostal chuť okusit něco nového. Zvažoval jsem XJR 1300, vždycky se mi hrozně líbila, ale nakonec srdce rozhodlo pro FZ1 Fazer v modré metalíze.

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - První dojmy veskrze dobré, zaujme široká nádrž, řidítka ve tvaru prasečí kosti a velmi dobrý výhled zpětnými zrcátky. Posez sportovní, leč ne nepohodlný, standarní přístrojová deska téměř shodná i s levnějšímo modely Yamahy. Docela překvapí tužší spojka s trochu pozdějším záběrem, z motoru lze vycítit sportovního ducha plného síly.

Recenze

Prozatím mám ujeto 8 000 km a zkušenosti jsou i po dvou letech užívání převážně pozitivní. Motor má krásný zvuk, příjemnou reakci na plyn, výkon víc než dostatečný. Pouze okolo 3 - 3 5000 otáček je nárůst výkonu vlažný, nad tuto mez je to již paráda, chod absolutně bez vibrací. Brzdy super, stabilita v zatáčkách i po rovině skvělá, odpružení taky dobrý. Ochranna před větrem průměrná, proti nahé variantě FZ1 co si koupil můj kamarád ale stále skvělá. Jediným nedostatkem, co jsem zatím zaznamenal je absolutně nulový úložný prostor - pod zadní sedačku se vejde mini motolékarnička, pod přední ani špendlík. Celkově ale hodnotím supr.
Přes zimu jsem nasadil blinkry s čirou optikou které vzhledu hodně pomohly a zlaté závažíčka od Evotechu ( na můj vkus by mohly být trošku větší, ale jinak jsou krásně zpracované...). Teď přibyly ještě páčky od Titaxu, typ Streetfighter. V červenci jsem namontoval carbonovou koncovku Akrapovič S-Y10SO7-HRC s vyjimatelnou homologační vložkou. Výrobce deklaruje nárůst výkonu 9 koní. Krom famózního zvuku se výrazně zlepšila reakce na přidání plynu a došlo k výraznému posílení výkonu motoru v spektru nejběžnějších otáček od cca 4 - 8 000ot/min ( tam byl Fazer vždycky tak trochu za očekáváním ). Ušetříte i cca 5 kilo hmotnosti ( Akrap váží cca 1,9kg ) Laďák nepřenáší žádné vibrace do stupaček ani řidítek a díky jeho délce nepotřebujete ani špunty do uší při delších cestách. Při jeho montáži přijdete o přívěru výfuku a je nutno domontovat na levé straně nový doraz stojanu ( původní zmizí s demontáží originálního výfuku ). Takže prozatím velká spokojenost a ani na chvíli nelituji při nákupu jeho volbu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Verča01
Verča01 napsal 06.06.10 v 17:36

moc krásný stroj..prostě Yamaha 10b

martys
martys napsal 16.01.10 v 17:10

Můj sen toto 10b

Mefisto666
Mefisto666 napsal 01.11.09 v 17:36

Zdarec kámo, krásnej Fazer za 10. Teď už konečně vím kdo jezdí gumovat parkoviště do CTP . Už se těším na jaro.

aikon1
aikon1 napsal 22.09.09 v 08:18

Díky za koment pane Já myslím, že ty se s tím taky zrovna moc ne*ereš, když mi čas od času proletíš pod oknama a že ti to hučí moc pěkně Hold litr je litr - těším se na sobotu

ZdenasR1
ZdenasR1 napsal 20.09.09 v 20:20

nj R1 motor,super masinaaa..

Více komentářů



TOPlist