Na svuj vek vykonna (120 koni), ale tezka (262 kg).
První dojmy - Opravdu velka motorka, ktera opravdu neni pro mensi lidi. Za jizdy je celkem pohodlna a stabilni, ale vyzaduje mit na pameti, ze diky mensimu prednimu kolu pada rychle do zatacek.
Recenze
Tahle motorka na dnesni dobu ma velmi neobvykly design z 80. let. Trochu mi uvokuje s priznenost s Americkymi muscle cars. V dobe predstaveni to byla nerychlejsi seriove vyrabena motorka.
O proti modernim motorka samozrejme zaostava jak co se tyce hmotnosti (a z te vychazejici ovladatelnosti) a vykonu, tak brzd. Ale pre sto je to velmi rychla motorka, se kterou zkuseny jezdec dokaze prohnat i piloty modernich stroju.
Tahle konkretni motorka uz toho asi moc nenajezdi, protoze problemy s chlazenim, jejichz pricinu se nepovedlo vcas najit, zpusobily zadreni motoru.
Pozor templomer neni pripojen k motoru, ale k chladici a tak kdyz chladici kapalina prestane proudit, tak to clovek za jizdy nepozna.
Každej kdo má takovej stroj by se měl jet podívat do Křtin, bejvá to na podzim.
Čus, mám VF 1000r 1987 rozflákal jsem kapotáž a chtěl jsem jí prodat, ale asi to neudělám, co se dívám na netu tak je to celkem raritka a je třeba ji dát do pořádku a starat se o ni. Snad se někde potákáme, čus Riccie
Zdar.Taky ji mám. Vypadá fakt pěkně. Vyráběli se jen v 1984-86. (84-85:jednoduche predni svetlo, 86:dvojite predni svetlo). Mrkni na www.vf1000r.de. Kdyby jsi potreboval mikrofich, tak napiš. Tomas
Nazdar, hlavně ji neprodávej v německu je to už sběratelský kousek.V R-ku je hodně ceněná.Mira