Tuňáček, kterého mám do provozu i na závody!
První dojmy - Čuměl jsem jako blázen na ten kravál, co z toho šel. Jelo to docela dost. Brzdilo to ještě víc, než dost
Recenze
Pro sezonu 2008 jsem se rozhodnul mírně upgradovat motorku. Jde o standardní starší model Tuona, které bylo postaveno z rozbité RSV Mille, proto tam je plno věcí v laminátové kopii namísto originálních plastů. Motorku jsem jel v roce 2008 v CEC ve třídě Elit Cup Naked Bike za tým číslo 199 - Dvouval Naked, s kterým jsme urvali titul a s tím samým týmem druhé místo v roce 2007. V roce 2009 jsem změnil tým i mistrák a s Kráťou (www.fazerteam.cz) jsme vyhráli Nakedy v CEC2 a navíc se mi podařilo kvalifikovat do dvou závodů ČMN Cupu ve třídě Superbike. V roce 2010 jsem opět postavil nový tým s Vojtou Bystričanem a vyhrály Nakedy v CEC2 a navíc jsem vyhrál seriál BikerCup ve třídě Naked. V roce 2011 žádná změna, opět pár závodů BikersCupu ve třídě Naked a celkové vítězství této kategorie. V roce 2012 opět seriál Bridgestone BikersCup a celkově druhé místo ve třídě Naked. V roce 2013 zcela výjimečně Bridgestone BikersCup a celkové vítězství ve třídě Naked. V roce 2014 žádné velké změny, takže Bridgestone Bikers Cup a celkové třetí místo ve třídě Naked
Best time Most : 1:50,9 (Vmax 231 km/h)
Best time Brno: 2:21,7 (Vmax 231 km/h)
Best time Lausitzring 2:02,8 (Vmax 217 km/h)
Best time Slovakiaring 2:27,5 (Vmax 239 km/h)
Best time Hungaroring 2:08,7 (Vmax 215 km/h)
Parádní nástroj s virtuózem za řidítky, takže to musí být super!
Je to naprosto bombovej stroj
Díky moc všem za podporu
Hezky nabušená italka. Ať to jezdí a časy jdou dolu. V Brně na CEC2 v srpnu sis ji krásně vodil. Jen tak dál.
Proč by si měl někdo myslet, že jsi úchylnej na modrou...