Jednobuch 650 čtyřtakt, 35 kW, přesto dva karburátory a dvě svíčky, cestovní enduro - pro naše silnice jak dělaný.
Recenze
Mám jí teprve něco přes měsíc. Zatím výměna oleje, filtru, vyčištění, řetěz, seřízení karburátorů a ventilů, výměna svíček. Kvůli počasí teprve začínám jezdit a odvykám opačnému řazení než bylo na staré Jawičce panelce, kterou jsem měl před několika lety. Jízda vzhledem k měkčímu odpružení moc příjemná, výkon motoru mi zatím bohatě stačí.
Díky vám všem, dlouho jsem na tomhle profilu nebyl - Freewinda jsem prodal kolegovi. Kryt řetězu tam byl už při koupi, takže nemám výkres ani bych to neuměl vyrobit. Koupil jsem si Hondu VFR 800 Fi, jen se nemůžu dostat k tomu jí nafotit a dát sem.
Ahoj, moc pěkný stroj. Velmi se líbí tvůj kryt řetězu. Prosím Tě nemáš náhodou výkres na ten kryt řetězu.
Excelentní práce !
Nebo dokázal bys ho vyrobit a za jakou cenu?
Díky moc za Tvou odpověď a přeji hodně úspěchu
s Větráčkem :)
Moc hezká!10 bodů,a at' z ní máš jen radost!
Ahoj, nevím jak je to u r.v. 1997, ale já mám opravdu 2 karburátory - proto se taky dělá jejich synchronizace. Podívej se na http://www.freewind.cz na servisní manuál a je tam (kromě nákresů) uvedeno: Carburetor: BSR32, twin
Ahoj,
diky za komentar. Taky mas peknouckyho freewinda. Akorat si myslim, ze mame jenom po jednom karburatoru