Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím tě krosáku. Tak o svíčce mi ani nemluv. CR 07 na NGK prostě nejede... JEDINĚ DENSO. Ty jsou výborný a hlavně přimhouří očko nad ne úplně dobrým nastavením karburátoru. S NGK jak máš lehce bohatší směs - NEJEDEŠ! Mám to vyzkoušeno s více kusy svíček, závada jednoho kusu je tudíž vyloučena. Jedině DENSO!!! Na všech motorkách jsem jezdil s NGK, ale už si ji nikdy nekoupím.
Taky tě zdravím. Se svíčkou sem měl taky problém a nakonec jsem dal na doporučení jednoho cross týpka a jezdím obyč Brisku "BR14YC" a je to super
..to typ. značení ber ale s rezervou, jsem si jistej jenom tím teplotním číslem (doma budu asi až za dva tejdny,tak ti pak napíšu přesně)
Pěkná, ale v roce 1989 už byla minimálně 3 roky na světě...
Musíš se podívat do osazovací tabulky, jaký typ potřebuješ. Najdeš to i na internetu.
Zdravím tě krosáku. Tak o svíčce mi ani nemluv. CR 07 na NGK prostě nejede... JEDINĚ DENSO. Ty jsou výborný a hlavně přimhouří očko nad ne úplně dobrým nastavením karburátoru. S NGK jak máš lehce bohatší směs - NEJEDEŠ! Mám to vyzkoušeno s více kusy svíček, závada jednoho kusu je tudíž vyloučena. Jedině DENSO!!! Na všech motorkách jsem jezdil s NGK, ale už si ji nikdy nekoupím.
Ahojky ja tam daval NGK Racing competihon B8EG. Ale ceska Briska taky bude fungovat.
Taky tě zdravím. Se svíčkou sem měl taky problém a nakonec jsem dal na doporučení jednoho cross týpka a jezdím obyč Brisku "BR14YC" a je to super
..to typ. značení ber ale s rezervou, jsem si jistej jenom tím teplotním číslem (doma budu asi až za dva tejdny,tak ti pak napíšu přesně)