renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CR 250 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JardaDKZ
Vloženo 2.7.2014
Aktualizováno 12.7.2014
Zobrazeno 3 398x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


lehká, pekelně divoká blátotlačka...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 250: důvod neuveden
KTM EXC 300: důvod neuveden
Gas Gas EC 250: důvod neuveden
Gas Gas EC 300: důvod neuveden
Suzuki DR 350: důvod neuveden
Honda XR 400: důvod neuveden

První dojmy - Po přesednutí ze 125 ccm byl výrazný rozdíl převážně v dynamice jízdy, nicméně jelikož jsem nepřesedlal ze závodní dváci ale z hoby endura tak jsou tu i změny v brzdách, ovladatelnosti a podvozku celkově..

Motorku bych doporučil pro - Vhodný pro vyježděnější terénní jezdce kteří se chtějí nějaký ten kilometr ke své oblíbené trati překodrcat legálně bez ohlížení po všech čertech...

Recenze

Tento stroj se do mé garáže dostal celkem náhodou, krátce po tom co jsem prodal dvácu se mi svěřil známej že by se CRka potřeboval zbavit jelikož mu leží v garáži nevyužitá a vzhledem k tomu že to bylo prakticky za barákem, domluvili jsme se na ceně a hlavně jednalo se o HM verzi tedy s homologací tak jsem se rozhodl dát hondě šanci a pořídil jí. Původně jsem se sice rozhodoval mezi endury typu KTM exc 250/300, gasgas ec nebo i tupými endury jako suzuki DR nebo honda XR nakonec schodou víše popsaných okolností skončil v mé garáži tento radikální stroj... Jedná se prakticky o motokrosvý speciál který je ověšen pouze nejnutnějšími homologačními věcmi jako přední zadní světlo zrcátko a RZ takže o nějakém větším cestování po silnicích nemuže být řeč, už při delších přejezdech mezi terénními úseky je znát že motorka do běžného silničního provozu moc stavěná není. Největší problémy při jízdě po silnici nastávají když situace vyžaduje jízdu konstantní rychlostí jelikož na to motor moc vhodně nastaven není, motorka se při sebemenším pohybu pravého zápěstí okamžitě dere vpřed a jízda konstantní rychlostí jí absolutně nevyhovuje. Oproti mé předchozí moto ztratila tato mašina výhody univerzální motorky nicméně o to lepší pak motorka je v tom na co je dělaná. Největší výhody jsou velký točivý moment už prakticky od volnoběžných otážek který se hodí zejména v těžkém terénu, oproti dváce tak člověk nemusí při poklesu otáček hned spojkovat aby se motor opět vzchopil, stačí pouze vzít za plyn a motorka si to přebere..Jako nevýhody bych pak viděl že je motorka pro mé potřeby až možná zbytečně radikální nicméně v těžším terénu je s motorku díky nízké hmotnosti dobré ovladatelnosti a velkému točivému momentu neskutečná zábava...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Poly---Xl600
Poly---Xl600 napsal 28.02.15 v 19:39

ahoj můžeš mi prosim tě napsat jak to ten tvůj kamarád přihlásil??nebo je to originál s HM??

JardaDKZ
JardaDKZ napsal 12.07.14 v 12:25

oo díky no snad bude bez problému skákat i nadále

cita29
cita29 napsal 06.07.14 v 23:28

Dobrý, tak ať to skáče chválím za správný výběr počtu taktů

Více komentářů



TOPlist