renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CR 250 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PaoloAgnello
Vloženo 31.1.2022
Aktualizováno 31.1.2022
Zobrazeno 629x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ultimativní superkrosová mašina pro rok 1993, stroj vítězů. Pokud jsi pro ni dost dobrý, bude dobrá i ona pro tebe.

Více fotografii

Výška jezdce: 6 cm

První dojmy - Nejsem pro ni nejspíš dost dobrý. Takže bych měl sehnat nějakou Suzuki? Koneckonců, nejspíš by mě vyšla i levněji, než tahle kompletně renovovaná Honda. Ale co už, kde dneska pořídím za 150 tisíc skoro novou mašinu?

Recenze

Hondě se podařilo v roce 1996 postavit asi nejlepší motokrosovou dvěpade... Tak moment! Tohle je přece model 1993...


Věc se má tak, že pro sezónu 1992 připravila Honda úplně nové motorky - nový motor, rám, design. A s drobnými vylepšeními vydržela tahle mašina až do roku 1996 (než to Honda pokazila sama, tím myslím ten nepovedený ročník 1997 s absolutně nepoddajným duralovým rámem).
Vše bylo podřízeno požadavkům superkrosu ( to je takové to skákání do výšky a do dálky na stadiónech, proložené roletama a velbloudíma vícehrbama), protože civilizovaný Američan čumí na superkros v televizi a nebude se vláčet někam stovky kilometrů do polí kvůli nějakému motokrosu.
Motor (spolehlivý!) dostal přívěru CRV s proměnlivým časováním a rezonanční komorou - na válci je příznačná obří boule vpředu na výfukem. Proti předchozímu systému HPP nejenže je víc výkonu v nižších otáčkách, ale je i konec s čištěním věčně zakarbonovaných šoupátek. Tradičně se pak dá motor vytočit až někam do nekonečna, v porovnání s konkurencí samozřejmě.

Na modelu 1993 pak bylo odstraněno několik málo drobných chybek, na které se přišlo - hlavně byl podstatně vyztužen rám, díky čemuž to byla snad první CR250R, která neměla snahu rozkmitat řízení a vyrazit jezdci řidítka z ruky. A jenom u Hondy se dala pořídit taková spolehlivost a kvalita zpracování. Akorát to pérování, asi aby se nějak kompenzoval supermotor v dokonalém rámu, tak pérování chtělo údajně (jako vždycky) svěřit odborníkovi na tuto věc. A plasty byly opět červené.
Přikládám brožuru všech modelů 1993. Jo, a na té úvodní fotce nejsem já, ale Jeremy McGrath, já se těch 35kW na zadním kole bojím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kain80
kain80 napsal 01.02.22 v 18:37 10b.

Targus
Targus napsal 31.01.22 v 20:46 10b.

Nějaký Džeremy? Ty půjčuješ takovou Motorku s velkým "M" nějakým nýmandům Džeremům?

Více komentářů



TOPlist