Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 89000 |
Nádherný italský design s impozantním,viditelným rámem.Zvuk je naprosto brutální,hlavně po zahřátí výfuků,po ubrání plynu je to jako když sedá helikoptéra.Málem jsem už měl několi psů pod předním kolemNo a jízdní vlastnosti-pohádka.Mám na ní výborný pocit souhry.Jak si stopu nakreslím zrakem,tak ji jede.Pravda,chce to trošku pracovat tělem.No a výkon na silnici dostačující.
Vzhledem k objemu nádrže malý dojezd.200km a už koukat po pumpě.Při opravdu ostré jízdě 9,5l/100km,nádrž píšou 24l,ale víc jak 17 jsem tam nikdy nedostal!
Moje úpravy |
Již jsem to koupil s laďáky WRP(super!)KN filtrem a přečipovaný. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | slitina hliník+hořčík |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 230 |
Obecné
Moje závady | Nejprve po výměně oleje začala klouzat spojka,podložil jsem tedy pružiny,což značně pomohlo(i když to není definitivní řešení).Větší průser nastal ve druhé půli roku 2008,kdy se mi motor kousnul při pokusu startu na benzínce.Po rozebrání motoru zjištěn ustřižený šroub volnoběžky,který se kousnul mezi stator a rotor alternátoru.Pámpůh chtěl a splašil jsem celý motor za 4200,-,ze kterého jsem vzal jak alternátor(který mám zničený),tak celou spojku.Rovnou jsme s kámošem udělali ventily ,když to bylo rozebraný a teď je motor O.K. |
---|