PROFIL MOTORKY

Yamaha TRX 850 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 11.10.2007
Aktualizováno 24.8.2022
Zobrazeno 7 794x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 21.11.2012, Uskutečněno: 21.11.2012, Zhlédnuto: 13x


Spokojenost s tím jak vše výborně fungovalo na verzi 5. Jsem se pustil do díla,aby vše také nějak slušně vypadalo.Rozborka motorky-věřím že bych to již mohl dělat poslepu a na čas.Rám se opět přelakoval jelikož se předělávaly držáky stupaček spolujezdce.Kyvka se stříkla do černého matného laku.Nechal jsem vyfrézovat nové vzpěry na přepákování.Poviměňoval jsem nějaký víčka na motoru,něco se rozleštilo,nalakovala se nádrž na olej.Ještě se chystám nalakovat ventilové víko-nevim ale jestli bílá nebo červená...?Když už byl motor pěkně přístupnej,proběhla kontrola ventilu a výměna svíček.Pošetřil jsem na R kové brzdiče-nakonec se podařily sehnat za slušné peníze a jako bonus přišly i s hadicí.O to větší díru do rozpočtu udělaly brzdové destičky.No jo no,jsou čtyři na jeden třmen.Zvolil jsem Vesrah lepší řady a musím jen chválit!
Když jsem zas postavil motorku na kola na pár měsíců jsme se rozloučily.Po návratu měla krásný nerezový svody 2-1 s nálepkou Sharon.Se zvukem koncovky a projevem motoru jsem nebyl úplně spokojen a tak šel Sharon po sezoně do světa.
Léto klepalo na dveře a já se pustil do výroby podsedlové kapoty.Tentokrát ve stylu Firebolta.Poslepoval jsem pár desek polistyrenu,nejdřív se to ořezalo,pak se to obrousilo a nakonec z toho bylo kopyto.Troška patlání s laminátem a kapota byla na světě.Sedlo spolujezdce je vytvořeno taktéž z laminátu.Sedlo řidiče je stále originál,jen nově potažené.Není třeba nějakých změn,sedí se na něm výborně!
Přední kapota se podařila sehnat z nějakého dobře vykuleného Bullíka.Cena opět příjemná,horší to bylo s štítkem.Ten koulení nepřežil a jelikož Firebolt není úplně běžnej bajk,tak na něj plexi neseženeš na každym rohu.Světla jsem měl,tak stačilo sehnat zrcátka a celý to pospojovat lešením k motorce.To už byl čtvrtek večer a v pátek se mělo startovat na superbajky do Brna.Z nedostatku času jsem kapoty večer stříknul do plniče,ráno vše našrouboval a cestu jsem vydržel bez plexi.Při parkování na střelnici se projevil poddimenzovaný držák stojánku a TRXík musel trávit neděli opřenej o sloup.
Po návratu se držák vyrobil ze silnějšího matroše a stále drží-možná ho některou další zimu nechám stříknout do komaxitu-už je dost rezatej...Dorazilo Plexi od Skydmarxu a pomalu se blížila dovolená.Stihnul jsem ještě nalakovat kapotu a přední blatník.Na podsedlák už nebyl čas.
Dovolená i zbytek sezony probíhal bez problému,začal jsem ale pozorovat horšící se kvalitu našich vozovek a s tím spojenou nechuť k ježdění jen tak po okolí.Rozhodl jsem se na tom zapracovat následující zimu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • VERZE 10. FINAL EDITION 2022

    Ačkoliv je to téměř neuvěřitelné,po šestnácti společných letech mám konečně hotovo. Finální verze je dokončena !

    Typ: Údržba
    Vloženo: 12.08.2022
    Uskutečněno: 12.08.2022
  • VERZE 10. Final edition rok 2021

    Pokračování úprav z roku 2020. Nalakovaná maska, nádrž a blatník. V plánu je ještě pár samolepek. Podsedlové kapoty ještě čekají na drobné úpravy. Přetěsnění palivového kohoutku.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 24.03.2021
    Uskutečněno: 24.03.2021
    Komentářů: 1x
  • Verze 10. Final edition. 2017

    Jde to opravdu pomalu.Navíc mám rozděláno více projektů.V současné době je hotovo:Kyvka Szr v rámu na nových ložiskách-bylo to trošku náročnější než se zdálo,ale vypadá to sqvjele! :-DD .Dovařeny držáky na rolny pro stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.07.2017
    Uskutečněno: 03.07.2017


TOPlist