PROFIL MOTORKY

Yamaha TRX 850 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 11.10.2007
Aktualizováno 24.8.2022
Zobrazeno 7 794x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 16.11.2012, Uskutečněno: 16.11.2012, Zhlédnuto: 16x


Tak jsem se ujistil v tom,že naháče nechci a motorka proběhla tradiční podzimní rozborkou.Po karbonových dílech se jen zaprášilo a já začal prolézat inzeráty.Cíl byl jasně vytyčen-Sehnat pořádný Upsajdy a nejlíp jako celek.Objel jsem pár garážovejch šmelinářů se stoprocentně nebouranejma dílama(jednou na vás dojde kur.y)až jsem se dostal k Olomóci ke klukovi co rozprodával RSVčko na díly.Tou dobou jsem našel někde ve světě TRXo s kyvkou z RSVečka a ten vyleštěnej banán se mi tuze zalíbil a můj TRXík ho musel mít!Rozjel jsem se tedy k Olomóci a za luxusní cenu jsem si odvážel:vidle,kotouče,brzdiče,pumpu a kyvku.Kyvka byla bohužel máčklá od výfuku-jako všechny.Kola jsem si původně myslel že použiji svoje.Brýle a řidítka už byly prodány.Doma nastalo rozčarování.Zadní kolo nenapasuju do kyvky i kdybych se zbláznil a kyvka se taky netváří že by se jí chtělo do rámu z TRXe.Když to ale dokázali jinde tak proč né já!
Následoval druhý výlet na moravu a já si odvážel kola a ještě nějaké drobnosti na které jsem prve zapomněl.Brýle jsem sehnal celkem rychle.Motorka se vyvěsila,oměřilo se uložení a nechala se vyrobit osa řízení.Ta se uložila do kuželových ložisek a ustrojil se předek.To byla brnkačka.Jelikož motor začal bumbat olej k vánocum dostal výbrus,nová těsnění,šály na ojnice a dlouhou dobu jsem strávil šťouráním se frézkou v kanálech.Jestli to mělo smysl těžko soudit jelikož to nikdo nezměřil,ale ten pocit,ten zahřeje! Jelikož se venku začlo oteplovat pustil jsem se do kol.Barvožrout,šmirgl,ruce obroušené do krve,leštění ,lakování.Výsledek parádní.Co ale s tou kyvkou.Podařilo se mi upravit uložení,že už se do rámu vešla a kolo v ose bylo.Uložení tlumiče vymysleti se však stále nedařilo.Nakonec to vyřešil špalek hliníku a pilka.Nejprv jsem z nějaké hmoty stvořil model.Ten jsem pak z hliníku vysochal a na kyvku jsem ho nechal navařit.Pak jsem to svrtal aby tobylo v rovině.No a hotovo.Podvozek by byl.Jako třešničku na dortu jsem si nechal výfukové svody.Ty jsem si usmyslel natáhnout pod sedlo.Jelikož se nenašel nikdo dost odvážnej kdo by to stvořil za lidský peníz,nakoupil jsem nerezovou trubku,kolena a elektrody.Počáteční náklady minimální.První obětí se stala kyvka do které jsem vyřezal okénko aby se svodum nepletla do cesty.Měsíc jsem to motal a bodoval až bylo dílo hotovo.Našel jsem svářeče který by mi to pak povařil.S velkou slávou jsem mu své dílo přivezl a smutně jsem si ho zas vezl domu páč si to rozmyslel,že na to nemá čas.Dovolená už klepala na dveře to nevzdám.Tak jsem si to poprasil elektrodou sám.Fofrem jsem vyrobil nový kastlik na baterku,elektriku-skrz ten původní vedly svody.První navrčení a průser.Jde to na jeden a svody se tak hřejou,ž by se mi v koloně i baterka roztekla.Vzdávám to!Výfuky se namotaj rychle na pravou stranu,nastrojí se kapoty co se v dílně válejí a už jezdily na minulých modelech.Furt mi to jde ale na jeden...O víkendu nakládám motorku a vezu si ji do práce.Rozborka všeho možného.V odpoledních hodinách odhaluju chybějící díl v karbci-takovej malej váleček,kterej netuším proč je vyndávací a rychle se strácející.Musel vypadnout v zimě při čištění karburátoru.Jenže kde ho fofrem vzít.Pár telefonů a jako na potvoru zrovna nikdo na pujčení nemá.Ještě že mám dvouvál.Vyndal jsem ho i z druhého karbce a podle něj vypiloval a vysoustružil novej.Večer to vrčelo.Fofrem domu,ustrojit do kapot.V pondělí v poledne montuju hnusnej nosič z minulého roku.Byl dobrej,tak mi bylo líto ho rozřezat a vyrobit novej nebyl čas.Musím si poblahopřá jakou mám kliku,že na technickou jedu až za rok.S tímhle by mne určitě vyhodily.Stvořil jsem motorku která výborně fungovala.Motor,brzdy,podvozek...ale na pohled pěknej hnus.Tak že přes zimu bylo co dohánět!!!Jinak jsem obul Metzelery M3 a byly super!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • VERZE 10. FINAL EDITION 2022

    Ačkoliv je to téměř neuvěřitelné,po šestnácti společných letech mám konečně hotovo. Finální verze je dokončena !

    Typ: Údržba
    Vloženo: 12.08.2022
    Uskutečněno: 12.08.2022
  • VERZE 10. Final edition rok 2021

    Pokračování úprav z roku 2020. Nalakovaná maska, nádrž a blatník. V plánu je ještě pár samolepek. Podsedlové kapoty ještě čekají na drobné úpravy. Přetěsnění palivového kohoutku.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 24.03.2021
    Uskutečněno: 24.03.2021
    Komentářů: 1x
  • Verze 10. Final edition. 2017

    Jde to opravdu pomalu.Navíc mám rozděláno více projektů.V současné době je hotovo:Kyvka Szr v rámu na nových ložiskách-bylo to trošku náročnější než se zdálo,ale vypadá to sqvjele! :-DD .Dovařeny držáky na rolny pro stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.07.2017
    Uskutečněno: 03.07.2017


TOPlist