PROFIL MOTORKY

Yamaha TRX 850 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 11.10.2007
Aktualizováno 24.8.2022
Zobrazeno 7 794x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 21.11.2012, Uskutečněno: 21.11.2012, Zhlédnuto: 14x


Jelikož jsem ´měl nutkání vytvořit z TRXíka univerzálnější motocykl,aby lépe zvládal pohyb na našich tankodromech rozhodl jsem se k špatnému kroku a tím bylo stvořit naháče.V tu chvíli jsem to ještě netušil Motorka se pověsila na špagát a začlo se lehčí rozborkou.Sundali se vidle,řidítka a horní brýle.Vidle prošli kompletní repasí.Nalakovali se spodky vidlic,trubky putovaly na elox.Nový olej,simeriny.Po dlouhém ukecávání jsem vymámil ze známého brýle z Tuona.Nebyly nejlevnější,ale jiný prostě sehnat nešly.Jelikož mají vidle dost vysoko trčící štelováky,musel jsem navrhnout a nechat vyrobit držáky řidítek,aby bylo možno vidle štelovat a nemít řidítka ve výšce ramen.Když byl podvozek v hromadě,začal jsem řešit design.Opět padla volba na XB,tentokrát ve stylu SX.Sehnal jsem dvojtý světlomet a navrhnul držák na který se zároveň měl montovat štítek.ten jsem vytvořil jak jinak než z laminátu.Podsedlovou kapotu jsem chtěl vytvořit minimální,jen aby obepínala podsedlový rám.Kopyto se vytvořilo z polistyrenu a světlo je Aprilka RS.Jednodílné sedlo má laminátový základ a byl laminován přímo na kostru motorky.Chvilku trvalo než jsem sehnal správně tvrdý molitan na sedlo spolujezdce a tak se spousta věcí řešila jak jinak než na poslední chvíli.Třeba výfuk jsem sehnal náhodou od známého.Krásnej Arrow,akorát že mi nepasoval na svod.Tak že šupem koupit nějaký koleno,kus trubky a nařezat nový mezisvod.Ten se podařilo svařit den před odjezdem na Superbajky.A to díky tomu,že můj dvorní svářeč byl odjetej na montáži a náhradníka jsem chytil doma půl dne před odjezdem na dovolenou.Sedlo bylo u čalouníka a vyzvedával jsem ho taky ve čtvrtek.Kamarádi byly opět malinko nervozní,když viděli motoku během týdne bez výfuku,sedla a jen v laminátech.Zaznívaly hlášky,že do Brna to není tak daleko,abych to nezvládl ve stupačkách.Lakování jsem nestíhal ani náhodou.Vyřešil jsem to jakokarbonovou folíí od větnamce za čistapadesát koun pane.V noci jsem toho moc nenaspal,ale ráno bylo hotovo.Našrouboval jsem kapoty,pozapojoval blikače a světla,zadělal nosič,naložil bagáž s přítulkyní a hurá do Brna.TRXík uháněl celkem slušně.Změna jízdní pozice se projevila na výbornou.Hlavně při jízdě nacpaným městem v dopolední špičce.Kdo bydlí ve Ždáru nad Sázavou ví co myslím Další výhoda byla možnost jízdy s naplno otevřeným tankvakem,aniž by mne nějak omezoval(šest jedenapulitrovek flašek na stojáka) Jediné co mne trápilo bylo škubání při popojíždění a zvíšená spotřeba.
To jsem vyřešil v sobotu ráno,chvilku po té co mne kamarádi vyprostily od Brněnské přehrady.Jel jsem pro snídani bez telefonu a s prázdnou nádrží.Telefon jsem sehnal od rybáře u přehrady.Benzín jsem vycucnul kámošovy z Erpětoura.Jen si nejsem jistej zdali mne jel vyprostit,nebo chtěl tu snídani... Po té co jsem nakrmil žaludek,shodil jsem nádrž s jasým cílem snížit žravost TRXíku.Operace se zdařila,spotřeba klesla na normal.Večer jsme zmokli a já spozoroval další závadu:zamlžené světlo.
Pár dní po Superbikách jsme si vrazily na nácvik dovolené.Po práci jsme naložily TRXíka a vyrazily do jižních čech.Cestou jsem měl sraz se známím pod Prahou.To znamenalo fofrem po dálnici.Tato část cesty naprosté utrpení.Když jsme se loučili,ptám se kudy nejlíp na jih.Doporučena mi byla 105ka.Ze začátku nic moc,ale od Sázavy už to byl mazec a jedna velká radost. Nějak rychle se setmělo a já se těšil jak vyzkoušim ty luxusní světla-přeci nemůže svítit nic líp,než dvě H4ky od Philipse...Bohužel když jsou namontovaný ve světle které pochází z číny vidíte toho víc i z kahánkem.Posledních 30km v naprosté tmě byl děs(Plexi na helmě jsem si vyměnil za čirý,nejsem debil...)No přežili jsme a nebudem si tím kazit dovolenou.
Dva dny po té jsme cestou z Železné rudy chytli liják.20km v ukrutném dešti.Po příjezdu do kempu zjišťuju,že má úžasná světla jsou nejen zamlžená,ale jedno je navíc prasklé.Bylo rozhodnuto-pryč s nima.Po příjezdu domů jsem je shodil a šupajdily na reklamaci.Podle návodu prodejce jsem je pěkně zabalil do origo krabice,napsal jsem jim krásný román a čekal...
Čekal jsem dlouho a blížila se hlavní dovolená.Šáhnul jsem tedy do skříně a vytáhnul nouzovku klasiku-kulatý chromovaný světlo,hnusný uni držáky a plexi Givi.
Vzhled nic extra,ale na dovolenou dobrý
Po dovolené na mne v práci čekal balíček-světla se vrátily z reklamačky.Po rozbalení zase šok.Jak jsem je odeslal,tak se vrátily.Jen u nich byl navíc papír,že pokud je guma správně nasazena na žárovce,do světla téct nemůže.Tudíž se zamítá reklamace-jestli jsem měl humu správně nasazenou mi ovšem nenapsali...
Následoval dost hustej telefonát kde jsem milému prodejci sdělil,že nejsem tak bohatej,abych si kupoval světla co nesvítí a trpí samodestrukcí po pěti dnech používání...pár dní na to mi přišel balíček-bylo v něm nové sklo do světla a jinak nic...
Už jsem je nemontoval zpět a jezdil jsem s kulatým světlem.Něco mi na té pozici za rovnými řidítky ale scházelo.Byly to výjezdy ze zatáček kdy jela motorka na hraně(nebo pilot?)a já zalehlej na nádrži za plexi držel plyn.Posez na půl v kotrmelci voči vyvalený do další zatáčky a spousta věcí spojná s řidítky posazenými proklatě blízko asfaltu mi chyběla natolik,že jsem se ještě v září rozhodl pro další změnu.
Vyhodil jsem brýle z Tuona i s řidítkama,lankama,hadicema a vším tim bordelem.Šáhnul jsem do skříně a namontoval díly z loňského modelu.Najednou to bylo ono!Během podzimu jsem najezdil ještě 1500km a bylo to konečně vono!!!Jako třešničku na dort jsem koupil a namontoval Dynojet kyt.Zatím mám najeto pár km,ale už se těším na jaro.No a jak bude vypadat TRXík,to se nechte překvapit...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • VERZE 10. FINAL EDITION 2022

    Ačkoliv je to téměř neuvěřitelné,po šestnácti společných letech mám konečně hotovo. Finální verze je dokončena !

    Typ: Údržba
    Vloženo: 12.08.2022
    Uskutečněno: 12.08.2022
  • VERZE 10. Final edition rok 2021

    Pokračování úprav z roku 2020. Nalakovaná maska, nádrž a blatník. V plánu je ještě pár samolepek. Podsedlové kapoty ještě čekají na drobné úpravy. Přetěsnění palivového kohoutku.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 24.03.2021
    Uskutečněno: 24.03.2021
    Komentářů: 1x
  • Verze 10. Final edition. 2017

    Jde to opravdu pomalu.Navíc mám rozděláno více projektů.V současné době je hotovo:Kyvka Szr v rámu na nových ložiskách-bylo to trošku náročnější než se zdálo,ale vypadá to sqvjele! :-DD .Dovařeny držáky na rolny pro stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.07.2017
    Uskutečněno: 03.07.2017


TOPlist