Prostě klasika jak má být.Někomu se líbí, někomu ne.Já myslím že v dnešní době , ještě spoustě lidí stojí za to se po ní otočit.
Recenze
Zkušenosti: Jawa 50/20(prostě piňďour),Suzuki GN125, Suzuki Marauder 125, Yamaha Virago 250, Kawasaki ZR7
Cesty: všemožný vejlety po vlasti+rakousko(doporučuji!)
Další info:
Motor: řadový, vzduchem chlazený čtyřválec (chlazení olejové náplně)
Rozvod: dohc
Objem: 550 ccm
Výkon: 37kW (50k) při 10 000ot./min
Točivý moment: 40Nm při 6000ot./min
Převodovka: Manuální 6-ti rychlostní
Rám: trubkový
Brzdy: vpředu - 2 kotouče, 2 dvoupístkové třmeny
vzadu - 1 kotouč, 1 dvoupístkový třmen
Nádrž: 12l
Průměrná spotřeba: 5l/100km
Oproti jiným motocyklům má palivoměr, který velice elegantně umístěný do otáčkoměru.
Motor je velice živý a většinu lidí mile překvapí, jelikož je vzduchem chlazený tak se vyznačuje trošku hlučnějším chodem.
Rám je postačují ovšem při vysokých rychlostech postrádá dostatečnou tuhost.
Brzdy jsou bohatě dimenzované a 179 kg těžký stroj zastaví na "pětníku".
Co asi většina majitelů postrádá je madlo pro spolujezdce, který se vzadu nemá čeho chytit a o nádrž se díky jejímu sklonu jen těžko opře.
Při pravidelné výměně oleje a běžné údržbě je tento motocykl záležitost na celý život...
jednoduchý a elegantní držák z dob, kdy se ještě vyráběly poctivé stroje
Pěkná Kawinka!!!
Paráda, srdce mi nad tímhle naháčkem zaplesalo. 10
Krásná
,
moje další v garáži bude taky vzduchem chlazená klasika. Ale ještě vybírám.
Moc krasna masina
10b