Mazlík na kterýho jsem relativně dlouho čekal
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Griso 1200 8V: je krásná, ale rozum zvítězil nad emocemi
První dojmy - Italská kovadlina :-)
Motorku bych doporučil pro - pro mě a pro všechny srdcaře, který chtějí motorku ze staré školy.
Recenze
Protože jsem se před pár lety stal Guzzi pacientem (Breva 750, následovala velká Breva 1100) tak jsem věděl co očekávat. Vibruje to, kroutí se to, rámus to dělá, těžký to je, tu a tam něco odkápne, šroubek se povolí, občas si to žije vlastním životem. Ale přes všechny tyhle věci se při každé jízdě směju jako sluníčko.
V únoru při cestě kolem Kozího chlívku v Sušici mě zaujala Sportka, ale byla červená, nehomologizovaná koncovka...
Dva dny na to jsem jel do Jihlavy pro Mazlíka - černá barva, nízký nájezd, vyřešený vačky, servisní historie, cena ok.
Po klasickým servisu - ventily, náplně, následovalo ladění, vylepšování a vysvětlování manželce, proč se doma objevují balíky z Itálie, Německa, Holandska
Progresivní pružiny Wilbers, mezisvod od Agostini, homologizovaná koncovka G.P.R., lámací stavitelné páčky, blatník na zadní kolo, Ohlins pružina na centrální tlumič, padáky na motor a kardan, vyhřívané gripy
O proti dvouventilové Brevě je citelný pokles výkonu okolo 4,5t otáček motorka přestává ject, nad 5,3t zase cukne a vystřelí vpřed . Nakonec vyřešeno palivou mapou od Beettlech a letí to už od spodu
Prostě je to srdcovka na brouzdání po Šumavě, Bavorsku, Alpské průsmyky...
Pěkná je, vždycky se mi líbila, možná i víc než Breva. Ale stejně trochu nechápu ten přechod z Brevy 1100, bylo to kvůli výkonnějšímu motoru? Vím, že jede o dost lépe, než dvouventil.
Krásná motorka!!!
Mám ji také a jsem spokojený. Italská kněžna plná těch nejsyrovějších emocí.
Parádní motocykl