renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Sport 1200 4V (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SpawnnS
Vloženo 16.1.2013
Aktualizováno 7.3.2018
Zobrazeno 4 638x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


splněný sen na který jsem čekal 10 let

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6 - doporučuji, solidní jednání, poradí a nenutí

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1300 R: vysoká cena, letí jako střela a jako první moto by to nebyla správná volba, i tak jsem rád že jsem se na ní projel
BMW R 1200 R: viděl jsem ji pouze v motosalonu, ale nesvezl se, vyšší cena
Suzuki GSX 1400: stará technologie, trubkový rám, chtěl jsem rok max dva roky staré moto, bohužel se přestala vyrábět v r 2007

První dojmy - první jízda zamnou a první dojmy jen pozitivní. Pohodlný posez, výborná ovladatelnost vzhledem k větší hmotnosti a ten zvuk...

Motorku bych doporučil pro - jedna z velmi mála na které se při 193cm a 115kg cítím jako na motorce a ne na koloběžce.

Doplňky na motorce - zadní blatník
nosič kufrů + kufry givy
držák na cameru
ukazatel zařazené rychlosti Gipro
nálepky na ráfky
odstranění odrazky pod SPZ
nádrž přelakována na černo-bílou
držák GPS

Recenze

o 10 letech je to tady a ja si splnil svuj sen. Muj deda zavodil ve 40tych letech na ploche draze, projel v te dobe evropu a severni afriku a ja snil otom ze taky neco takoveho udelam, konecne sem dostal k tomu ze take mohu usednout do jedne stopy. V 16 letech jsem sedlal babetu, pak si udelal ridicak na velky moto ale nikdy jsem zadny motocykl nevlastnil a jedine nacem jsem se svezl byla jawa 350, yamaha xj600 diversion v autoskole a kamosova lonska funglovka CB600. Dlouhe roky jsem imaginarne kupoval jete fazery a bandity, jezdil na motosalony a porad pokukoval co by bylo to prave pro mne. Nicmene veci se nejak vyvinuly, pobyl jsem par let za hranicemi a nypřišla odmena . Jsem vysoky 193cm a po sheldnuti fotek z veletrhu jak sedim na kawe Z750 a vypadam jak vosa na bombone mi bylo jasne ze si musim koupit neco velikeho.

Po prvním jsem se maličko sžil s moto, už ale vím co budu nejspíš dokupovat. Vyhřívané hefty, venku bylo sice +12C ale cítil jsem jak mi promrzaly konečky prstů. Další věcí bude zřejmě ukazatel zařazené rychlosti. Je to nepochybně mou nezkušeností, ale nikdy nevím jaký tam mám kvalt.

Dneska 100km v -3C , ty vyhřívané hefty by se opravdu hodily

Takže po 700km je čas na malé zhodnocení. S moto jsem moc spokojený, nemam scim sorvnavat ale par postrehu. Posez je pro men opravdu velice pohodlny, siroka riditka, vzprimena poloha, to je to co jsem presne chtel, zada neboli, dnes jsem dal vkuse 150km a naprosto bez problemu. Pri malych rychlostech mi chvili trvalo nez jsem dosel nato jak to udelat aby moto necukala, na kruhacu mam vzdy plny ruce prace, podrazovat, vyhodit vcas blinkr..snazim se najit zpravny zpusob jak nato. Nekdy mi dela problem najit neutral, ale po chvili jej tam nakonec dostanu. Nadrz ukazovalo 1/4ku, tak rikam pohodicka, dojedu na benzinu za chvili, ale uz sem nedojel... prodejce me varoval ze jakmile je ctvrtka tak uz tam toho moc neni, no tak sem se hezky odrazel asi 500m k benzine /naštěstí/. Boční kufry GIVI jsou parádní, vleze se tam toho opravdu hodne. Koupil jsem si tankbag, po prilozeni na nadrz jsem zjistil ze je nadrz plastová LOL, popruhy to nešlo připojit tak jsem s tankbagem rozloučil. Nevim jestli je to tim ze je porad chaldno az mrazivo, nebo jestli mam blbe gumy,ale zda se mi ze moto v zatackach nekdy plave a nechova se jiste. Pri prudsim brzdeni kdy jsem chtel vyzkouset jak to zabira kdyz zato poradne zatahnu se mi svezlo predni kolo, celkem jsem se vylekal, to ABS by se nejspis hodilo... všimnul jsem si že jedno vyfukove koleno me jde do zlatova a druhe zustava stribrne...zjišťuji co stim.

Jaro je konecne tady a tak za tech par dnu jsem odjel nejakej ten kousek, blizi se to k 1500km. Problem se zabarvanym kolenem snad vyřešen návštěvou u pana Krátkého. Poladění ventilů, nastavení pružení, kontrola kyvky... Moto jede o poznaní lépe, spotřeba klesla ze 7 na 5l /jednu chvíli ukazoval palub.poč./ při pohodové jízdě, méně to cuká a má plynulejší tah. Brzy to bude chtí měnit pneu, začíná být vyjetá ploška při 5700km
Stroj mi pomalu přirůstá k srdci

Výfuková kolena vyčištěna blue-job práškem a opravdu funguje. Po 1000km to opět trochu zezlátlo tak jsem to přejel znovu. Na výfuk jsem použil slichrom a taky se to blíští.

Gumy vyměněny v 6200 za metzeler Z8, dle doporučení. Jistota v zatáčkech je znatelná, lépe to brzdí. Po seřízení ventilů má moto po nastartování tendenci zdechat, stačí na chvíli podržet pod plynem a je to vpoho, zatím řešit nebudu, možná je to špatným benzinem, /ale tankoval jsem už asi 5x plnou takže nejsíš ne/

Krátká dovolená do Tater i s ženou a kufry narvanými k prasknutí, přitvrzena pružina i kyvka, jelo se moc hezky a užil jsem si to, spolujezdec si nestěžoval na pohodlí. Spotřeba 4,8/100 luxus

Tachometr ukazuje 7800km, od začátku roku už to bude 3500km, jsem naprosto spokojený, je to přesně taková moto jakou jsem chtěl, je na cestování, umí je t i rychle /od 130km je ten vetr dost hrozný a nad zákonem povolení limity na dálnici je to tak uletět... tohle ale neni supersort a neberu to jako nevýhodu /
Ještě chvíli ježdění a v 10.000km výmeněna oleje, filtrů...

servisováno u pana Krátkého, hrál si stim sand 6h /oleje, filty, seřízení a nevím co všechno/, namontoval se ukazatel zarazene rychlosti, uz jsem is sice zvykl podle otacek co tam ma za kvalt, ale nyni je to opravdu pohodlnejsi, nemusim premyslet, jen mrknu a vidim co tam je...

Sezóna se pomalu uzavírá, tachometr ukazuje 14000km, zadni guma metzeler Z8 už má 7500km a pomalu se začíná loučit se světem, výměnu už nechám na příští rok, zkusím ale tu BT023, v mokru ,,moc nejezdim,, a kdyz uz tak pomalu, takze radeji uprednostim neco co lepe drzi za sucha. Dnes jsem jel turistiku za JAWA 350 a spotreba byla 4,2/100 /mereno na 150km/, kdyz zato tahám tak to prez 6l jde jen zřídka, takže maximalni spokojenost. Bohužel mi upadl čuplík na držáku givi, objednal jsem nový za 70kč a to je jediná závada po 8500km co na moto jezdím. Pro jizdu ve dvou a plnyma kuframa by to chtelo tvrdsi pruzinu, prodejce me na to upozornoval a mel pravdu, uz je to hodne na hrane a de citit kazda nerovnost, takze v case to poresim. Vyfukove koleneo se stale zabarvuje do zlatova, resim to praskem blue-job kdy to asi po 500km vzdy vycistim a leskne se to jak psovy kulky. KArdan je k nezaplaceni, sice jsem nikdy zadnou moto nemel, ale kdyz vim ze kamarad se temer po kazde jizde sere s cistenim retezu... je to obrovska vyhoda.

Jsem rad ze jsem to prezil vse ve zdravi i prez to ze je to ma prvni motorka a ten obsah a vykon neni zrovna pro uplne zacatecniky, moc me pomohla motoskola kterou mi dala zena, naucil jsem se ovladat s lehkosti motocykl a naucil se par vychytavek k preziti v provozu.

Metzelery Z8, bylo na nich najeto 8tis a uz byly na značkách, cekali me alpy tak sem tam zkusil dat Peirelly Angel GT

V cervnu vylet do Alp, jak řekl kamarad, jak si to projedes tak uz ani unas nebudes chtit jezdit. No mel pravdu, stalo to opravdu zato, počasí nam vyslo a tak jsme jezdlili 4 dny za slunecna, treti den jsme si nasli jedno skvele Passo kde nebyl velky provoz, projeli si ho vycekrat a pak uz to byla celekem dobra kudla co jsme jeli , v nejlepsim prestat... Guzzina si jen chrochtala a ja taky, nemenil bych ji. Pirellky si mi zdaji z tech malo gum co jsem jel zatím nejlepší... snad vydrzi apspon tech 9tkm.
Tachometr ukazuje 19.000 ještě trochu a pujde se na servis.

Závady -
jak jsem to dal nabilo tak sem objevil olej na kapote /na cernem to neslo tak videt/ - z praveho valce mi za horka tece trochu oleje, resili jsem to vymenou O krouzku, to pomohlo ale unikej je porad nejaky ( valec byl trochu pomasteny když jsem ji kupoval, ale myslel sem ze je to vporadku) vypada to ze je ti snad porezni hlava...zkusim vyreklamovat jako vyrovni vadu, jinak to necham tak...na funkcu to nemá vliv...jen to nevypada moc hezky když z takove hezke masiny za horych dnu clovek sleze a ma ji torchu pomazanou od oleja

když sem moto parkoval tak sem ji oprel o dveře a udelal semi dulek do nerez krytu od vyfuku

když to shrnu, je to spolehlivy motocykl, jen ta hlava valce...mel sem si toho vsimnou tdřív (když platá záruka...)... ináč maximální spokojenost

prosinec 2017
najeto 38.500km, posílám ji dál, tezké to loucení, krásný stroj na ktery budu vpomínat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alterego
alterego napsal 12.07.18 v 07:33 10b.

hezký popis, měl jsi hezkou motorku

sasos69
sasos69 napsal 09.10.15 v 22:08

Vieš mi povedať presný typ toho Gipra? Vyhrievané hefty si ešte nedával?

sasos69
sasos69 napsal 16.08.15 v 09:20 10b.

Výborný komentár a ešte lepšia motorka!

MichalDK
MichalDK napsal 03.08.13 v 21:29

Vítej moc nás není

honzaus
honzaus napsal 22.04.13 v 19:35 10b.

hezky napsané hodnocení, tak ať ti motka dělá jenom samou radost

Více komentářů



TOPlist