Za rozhodnutím koupit si zrovna tuto motorku nehledejte nikdo rozum. S tímto typem motorky se už nad Strakonicemi stahovala temná italská mračna a jelikož nepředpokládám, že by fabrika po vzoru Pána vstala z mrtvých, tak to je poslední možnost vlastnit mo
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Padnoucí do ruky, na 125 docela svižná, i když uječená, s pohodlným sedlem.
Recenze
Jak jsem psal, nebyl žádný rozumný důvod pro koupi. Zřejmě budu muset omezit courání po bazarových serverech. 14 dní mně hlavou pluly otázky, na které jsem nacházel nejednoznačné odpovědi. Potřebuješ další čízu? Ne. Chceš ji? Ano. Máš k tomu důvod? Možná. Máš místo v garáži? Ano, ale ostatní sestry ze Strakonic se musí řádně uskrovnit. Jsi blázen? Ano. Dá se to léčit? Ne.
Takže jsem si nakonec plácl s bývalým majitelem a odvezl si ji.
Po dovolené proběhne základní servis, nicméně sehnat info k tomuto typu motorky je docela náročné. Uvidíme, co se z toho všeho nakonec vyklube.
Gratuluji k tomuto vzácnému a historicky zajímavému kousku. Budeš na něm něco opravovat/rekonstruovat?
jasných 10 Radku
Jirka říkal, že jsi ho taky pořídil, tak to budete Gang
Hezkaa
Ojedinělá, podařená. At' dělá radost.
Zaujímavá motorka. Ani som si nemyslel, že v ČZ niečo také vyrobili. Pripomína to trochu Yamahu V-Max
V tomto profile:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=36315#
je v žlto čiernej farbe a vyzerá omnoho lepšie.
Keď sa tak človek zamyslí... Kde mohli byť české motorky, keby to po revolúcii chytil do rúk šikovný človek a nie rôzni "privatizéri"? Dnes "letia" aj motorky ako Royal Enfield (retro jednoduché mašiny za dostupné ceny)... NEVERÍM, že "zlaté české ručičky" by nedokázali vyrobiť niečo podobné.
Poznámka:
Pre mňa je Česko krajinou, ktorá bola vysoko rozvinutou už v časoch priemyselnej revolúcie. Nebyť komunizmu, tak ste "bratia Česi" lepší ako Nemci a celé okolie.