Suzuki RG 500, 4válcový dvoutakt..
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Motocykl potřeboval nějakou péči, až pak začal fungovat tak jak by měl. Nové gumy, nastavit tlumiče, upravit předstih na moderní benzín, spasovat a přetěsnit výfuky.
Recenze
Pro mnoho lidí asi neřiditelné, nepochopitelné, nebezpečné. Pro jiné ztělesněním toho nejvíc co silniční homologované motorka může nabídnout.
156kg suché váhy a cca, možná, kdo ví - 95koní. Nejde o počet koní, ale o to jak je motorka nabídne, a tahle je nabídnout umí, neurvale, poňouká vás dotočit kvalt, lupnout tam další a znova užít ten 2T zátah. Zároveň má přesně tolik výkonu, aby taktak neutrhla zadní 120mm gumu, tzn. se nemusíte motorku ždímat a užívat si.
Brzdy "obstojí" srovnání s moderními, ale na tom má spíš zásluhu muší váha stroje.
Spotřeba moc.
Zábava nejvíc !
Jakub : poslal jsem sz, ale prakticky jednoduše, středověkou metodou posunutí snímače o kousek správným směrem. Tím tomu dáš základní předstih jinam, jednotka pak upravuje tak jak je naučená, ale vše je o X stupňů jinak. Pokud jezdíš jen premiovy benzín, což si myslím že všichni na motorce ano, tak si cca 4° můžeš dovolit.
Doporučuji pak ještě kouknout na výfuky (příruby směrem k válcům nejsou spasovany jak by měly být.. A to udělá hodně). A pak kouknout do spodních výfuku, jsou v nich restrikce - vyndat, vykrakat a výfuk znova svarit. Jsou tam hlavně kvůli hluku, ale vzhledem k tomu jak 2t výfuk funguje, tak to ovlivňuje i plnění válců..
Mne by zajímalo, jak a proč nastavovat předstih u elektronického zapalování na moderní benzín... Jinak Gamma není až tak zlá, ale se vším ostatním musím souhlasit.
Dvoutakt žije!
Krásný stroj, ať to jezdí...
Měl jsem čest vyzkoušet a je to mazec. Mám ZX-12R, ale tohle je teda o dost jinačí, tahle není tak hodná a to mám celkem bestii