renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Leatherboy
Vloženo 2.4.2024
Aktualizováno 2.4.2024
Zobrazeno 1 059x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


italský vidlicový dvouválec je hravý neposeda pro každého zlobivého kluka

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:LTR moto (Vršovice (Praha 10)) - Kluci z LTR moto jsou srdcaři, kamarádský přístup, skvělý pokec a bezproblémová domluva o čemkoli. Doporučuji.

Výška jezdce: 207 cm

První dojmy - První dojmy byly naprosto strhující. Laděný výfuk hned po nastartování V2 dával tušit, že Tuňák nebude žádné ořezávátko pro pojížďky městem. Motor je neskutečné agilní, má skvělý zvuk a ty "detonace" prostě dostanou každého srdcaře, který má aspoň trochu rád sportovní jízdu

Motorku bych doporučil pro - Pro zlobivé kluky (i holky), kteří už něco najezdili a mají rádi zábavnou jízdu.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk a tankvak, to rozhodně stačí. Je to lehce kapovaný naháč, tak bych na něj nic dalšího nevěsil, ať to má trochu styl, vždyť je to Ital!

Recenze

Tuono 1000R je osazené vidlicovým dvouválcovým litrem v úhlu 60 stupňů. Tento model má nepřímý vstřik a pro start studeného motoru jde potřeba použít "sytič", tedy ovládání přívěry, kterou je možné vypnout po několika vteřinách běhu motoru. Zvuk motoru je okamžitě po startu skvělý, vzácně "nekultivovaný", jak se na italský dvouválec sluší.

Tuono je vcelku lehká motorka, skvěle se s ní manipuluje na místě, ale o mnoho lépe je nižší váha stroje znát při jízdě. Je to prostě zábavná jízda ve všech směrech. Akcelerace je vynikající, motor je tahavý a agilní, nicméně je potřeba pamatovat na relativně vyšší výkon i kroutící moment, takže je nutné do pravačky zapojit i kousek mozku, jinak postavíte mašinu na zadní i na trojku. Zátah motoru je znát prakticky v celém spektru otáček, samozřejmě hodně nízko se jí chce méně a kolem 10.000 už zátah také není znát. K dispozici je 6 rychlostí, nicméně za jízdy šestku ani dát nepotřebujete nebo nechcete. Leda by byla chvilka na nudnou jízdu po dálnici.

Tenhle stroj nenechá člověka v klidu, pomalu se s ním prostě jezdit nedá, nenechá vás ani omylem. Chce si hrát a blbnout a zlobit. Má to, potovra, v povaze a nelze tomu odolat. To se prostě s japonským sametovým čtyřválcem ani nedá porovnat.

Řazení jde lehce a brzdy jsou hodně jedovaté a to obě, především ta zadní mne trochu překvapila a s absencí ABS je potřeba brzdit s rozumem. Na druhou stranu V2 výborně brzdí motorem, takže stačí povolit plyn a brzdný účinek komprese se projeví okamžitě a vcelku výrazně. Takže rozumně se jezdit dá vcelku bez problémů.

Do zatáček se Tuono vyloženě těší, krásně se skládá a narovnává, prostě je to hračička a mazel, co dodat. Určitě nejzábavnější motorka, co jsem kdy měl pod zadkem

Lakování zlato-šedá ve stylu devadesátek je prostě klasa a tomuhle stroji sluší

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BeauFexte
BeauFexte napsal 15.04.24 v 21:12 10b.

TDM851
TDM851 napsal 05.04.24 v 23:30 10b.

Vladounreal
Vladounreal napsal 04.04.24 v 08:29 10b.

Moc pěkná Italka drž se jí pevně a to nej... na ní zážitků

Martin-zx
Martin-zx napsal 02.04.24 v 12:12 9b.

Ať slouží, a dělá jen radost

jawatar
jawatar napsal 02.04.24 v 07:53 10b.

Pěkné Tuono!Tak hodně skvělých km a zase někdy naschle v Liběchově! Máš to pěkný ty kluku!Chce to rozum a lehkou pravou ruku!Italka je Italka

Více komentářů



TOPlist