renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 400 (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jetis
Vloženo 12.3.2024
Aktualizováno 12.3.2024
Zobrazeno 420x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Veterán s rebelským srdcem.Motorka z doby,kdy benzín nebylo sprosté slovo a v Hamamatsu šetřili plastem.

Více fotografii

Motorka koupena od Robert

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Nepojízdná,odložená v SRN.Ale po hodinách v dílně a propoceném tričku z našlapovací páky,sladká odměna.Nádherný rachot z děravého výfuku,vibrace a při první jízdě jako by se mi chtěla vytrhnout z ruky a ujet asi zase na sladký západ..Ale já ji už nikdy nedám..

Motorku bych doporučil pro - Motorku mohu doporučit pro radost z jízdy.Snad ji ocení bývalý staroJawista,pro podobnou ergonomii.Jen musím připomenout,že Suzanka nemá el starter a první denní start je jak výšlap do 4tého patra!Poté chytne už vždy na první dup.

Doplňky na motorce - Mám rovná řidítka,krátký výfuk s vlastní tlumivkou a budu dávat silnější světlo.Stávající je velmi slabé.

Recenze

Zatím pouze krátké svezení,asi 500km,pro radost pár podvečerů.Jsem starý chlap, na moto po pětadvaceti letech v autě a chtěl jsem nějakou klasiku,opravdovou motorku. Rodinou,krom Jaw a Simsona,projela ještě Honda CA125 Rebel,Suzuki TU250 a bratr jezdí Hondu NC700. Moje touha byla ale jiná.Stroj který jsem znal jen jako kluk ze stránek Světa motorů,čekal za hranicema Polska u překupníka z Německa.Auto,kára a byl v garáži...Než se ozval onen rachot z výfuku,bylo nutné téměř vše rozebrat,vyčistit,ale kromě přestavby z 6ti na 12v soustavu,nového výfuku,řídítek,zrcátek a zadní pneu je v původním stavu. Na motorce jezdím jen venkovské silnice a tam je ve svém živlu.Od spodu až agresivní zátah,ale nad legální rychlost už se trápí a 120 na E55 mé připadá jako na koni před cílem Velké Pardubocké.. Jinak,zatím jsem unešen.Prostě poctivá,jednoduchá mašina.Každý výjezd si musím zasloužit prací s nakopávačkou,ale potom to zakašlání,když brzdím motorem,je prostě úžasný!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 19.03.24 v 22:11 10b.

No, přední světlomet bych asi neměnil. je přesně takový, jaký by měl na motce tohoto vzhledu být.
Spíš nechat přechromovat parabolu, protože po tolika letech bude chrom zašedlý a nebude odrážet vůbec nic. V krajním případě bych vyzkoušel silnější žárovku, anebo nějakou ledku.

Moc hezká motorečka...

veloreks
veloreks napsal 16.03.24 v 19:52 10b.

Jasně že 10 bodů, mám rád jednoválce vycházející ze starých endur a moc mě potěšila další v mém okolí. Když jsem před cca 30ti léty viděl prvně naživo GN 400 u stavitele motorek Tomáše Pitlíka v Bechyni, uvědomil jsem si, že ji též nutně potřebuji. Sice to pár let trvalo, mám ji a přes Soběslav na ni dost často jezdím tak se třeba potkáme.

Jetis
Jetis napsal 12.03.24 v 17:09

Díky za pozitivní reakce !Nejsem zrovna spisovatel,ale chtěl jsem se jen podělit o splněný sen. Jinak,ty opravy k takhle starým strojům patří,ale o to víc chutná ta odměna,tahání za ruce a v uších hromobití...Bratr má Hondu,stríkačku,plynulý zátah,rychlejší,silnější,brzdí,svítí,troubí,ale je jako Barbie.Na Ornellu Muti prostě v mých očích nemá.

pali3x
pali3x napsal 12.03.24 v 16:27 10b.

Super motorka a pekný príbeh...
"tomcruise77" - ja síce už nie som celkom mladý (duchom ale áno), ale motorka by u mňa mala mať vstrekovanie a ABS. A samozrejme viem si kadečo spraviť, ale radšej mať motorku, ktorá je spoľahlivá a jazdí. Taký Royal Enfield je pre mňa predstava ideálu - ešte celkom "klasika", málo plastov, na druhej strane dosť moderné...

berry78
berry78 napsal 12.03.24 v 08:42

Pěkné GN v origo stavu To oživování je řehole máš recht .. Takových 15 min mi vždy zabere .. ale pak už chytá na drc . Škoda že nejde roztlačit ... klouzne spojka a motorka stojí . Ale jízda je na tom pekelná .. jede to jak z praku

Více komentářů



TOPlist