Veterán s rebelským srdcem.Motorka z doby,kdy benzín nebylo sprosté slovo a v Hamamatsu šetřili plastem.
Motorka koupena od Robert
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Nepojízdná,odložená v SRN.Ale po hodinách v dílně a propoceném tričku z našlapovací páky,sladká odměna.Nádherný rachot z děravého výfuku,vibrace a při první jízdě jako by se mi chtěla vytrhnout z ruky a ujet asi zase na sladký západ..Ale já ji už nikdy nedám..
Motorku bych doporučil pro - Motorku mohu doporučit pro radost z jízdy.Snad ji ocení bývalý staroJawista,pro podobnou ergonomii.Jen musím připomenout,že Suzanka nemá el starter a první denní start je jak výšlap do 4tého patra!Poté chytne už vždy na první dup.
Doplňky na motorce - Mám rovná řidítka,krátký výfuk s vlastní tlumivkou a budu dávat silnější světlo.Stávající je velmi slabé.
Recenze
Zatím pouze krátké svezení,asi 500km,pro radost pár podvečerů.Jsem starý chlap, na moto po pětadvaceti letech v autě a chtěl jsem nějakou klasiku,opravdovou motorku. Rodinou,krom Jaw a Simsona,projela ještě Honda CA125 Rebel,Suzuki TU250 a bratr jezdí Hondu NC700. Moje touha byla ale jiná.Stroj který jsem znal jen jako kluk ze stránek Světa motorů,čekal za hranicema Polska u překupníka z Německa.Auto,kára a byl v garáži...Než se ozval onen rachot z výfuku,bylo nutné téměř vše rozebrat,vyčistit,ale kromě přestavby z 6ti na 12v soustavu,nového výfuku,řídítek,zrcátek a zadní pneu je v původním stavu. Na motorce jezdím jen venkovské silnice a tam je ve svém živlu.Od spodu až agresivní zátah,ale nad legální rychlost už se trápí a 120 na E55 mé připadá jako na koni před cílem Velké Pardubocké.. Jinak,zatím jsem unešen.Prostě poctivá,jednoduchá mašina.Každý výjezd si musím zasloužit prací s nakopávačkou,ale potom to zakašlání,když brzdím motorem,je prostě úžasný!!!
No, přední světlomet bych asi neměnil. je přesně takový, jaký by měl na motce tohoto vzhledu být.
Spíš nechat přechromovat parabolu, protože po tolika letech bude chrom zašedlý a nebude odrážet vůbec nic. V krajním případě bych vyzkoušel silnější žárovku, anebo nějakou ledku.
Moc hezká motorečka...
Jasně že 10 bodů, mám rád jednoválce vycházející ze starých endur a moc mě potěšila další v mém okolí. Když jsem před cca 30ti léty viděl prvně naživo GN 400 u stavitele motorek Tomáše Pitlíka v Bechyni, uvědomil jsem si, že ji též nutně potřebuji. Sice to pár let trvalo, mám ji a přes Soběslav na ni dost často jezdím tak se třeba potkáme.
Díky za pozitivní reakce !Nejsem zrovna spisovatel,ale chtěl jsem se jen podělit o splněný sen. Jinak,ty opravy k takhle starým strojům patří,ale o to víc chutná ta odměna,tahání za ruce a v uších hromobití...Bratr má Hondu,stríkačku,plynulý zátah,rychlejší,silnější,brzdí,svítí,troubí,ale je jako Barbie.Na Ornellu Muti prostě v mých očích nemá.
Super motorka a pekný príbeh...
"tomcruise77" - ja síce už nie som celkom mladý (duchom ale áno), ale motorka by u mňa mala mať vstrekovanie a ABS. A samozrejme viem si kadečo spraviť, ale radšej mať motorku, ktorá je spoľahlivá a jazdí. Taký Royal Enfield je pre mňa predstava ideálu - ešte celkom "klasika", málo plastov, na druhej strane dosť moderné...
Pěkné GN v origo stavu To oživování je řehole máš recht .. Takových 15 min mi vždy zabere .. ale pak už chytá na drc . Škoda že nejde roztlačit ... klouzne spojka a motorka stojí . Ale jízda je na tom pekelná .. jede to jak z praku