renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet 500 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hery22
Vloženo 11.3.2024
Aktualizováno 19.4.2024
Zobrazeno 2 098x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Není to jen retro vzhled, je to veterán, jen vyroben teprve nedávno

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Classic 350: Nakonec jsem se rozhodl pro starou dobrou pětistovku

První dojmy - Když jsem na ni sedl, nastartoval ji (startují převážně nakopáváním, přece jen elektrické startování k tomu nepatří :) ), slyšel ten krásný jednoválcový zvuk, tak jsem věděl, že to bude moje. Nejezdím první rok, řídil jsem už kde co, tak jsem věděl do čeho jdu a ano, padla hned do ruky ;)

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří nechtějí jen retro vzhled, ale i svezení. Snad jediné dvě značky, které takové stroje vyrábějí jsou ruský Ural a do nedávna to byl právě Royal Enfield (od 2021 se nevyrábí)

Doplňky na motorce - Za mě nic, já si ho nechám v originál stavu. Ale mám tam USB

Recenze

Royal Enfield je nejstarší fungující značka motocyklů na světě a Bullet je nejdéle vyráběny model motocyklů na světě, takže jasná volba.
Bullet 500 se mi líbil vždy, jen když jsem jezdil GSX-R, tak to na mě bylo slabé a pomalé, takže jako jediný stroj tehdy nee.
Naštěstí jsem dozrál, mám možnost se svézt od bráchy na Aprilii RSV nebo Hondě CBR 600, ale už mě ten styl jízdy opravdu nebaví, stal se ze mě kochač, který se rád toulá krajinou na klasickém stroji.
Dříve se mi líbili verze Classic které vychází ze strojů čtyřicátých let, kterou si pořídil kolega (po tom, co jsem si koupil svého Bulleta, tak se do toho toho stroje taky zamiloval), no ale postupem času se mi začal více líbit můj model, vycházející z padesátých let, navíc nejsem úplně na ty chromy, více mám rád černou barvu, tak jak se naskytla koupě, tak jsem neváhal. Navíc jezdím občas i se ženou, tak se mi to dvousedlo hodí.
Nejvíce jsem poslední dva roky jezdil na ČZ 175 Deluxe, kterou i nadále mám, no a tak budu trochu porovnávat s ní... Oproti ČZ je Bullet "dospělá" motorka(jasný 175 vs 500), jezdím sice na obou strojích mezi 70-90, ale pozná se to hlavně v kopcích, kde ČZ ztrácí dech, zatímco Bullet jede jako traktor pořád stejně a je jedno, jestli jedu sám, nebo se ženou. Dokáže jet teda o dost rychleji (vyzkoušeno se ženou i 140) ale nad 100km/h už to není nic příjemného, u 120 už pomalu díky vibracím nejdou udržet řidítka a při vyšší rychlosti už se zdá, že se stroj za jízdy rozpadne :D . Brzdy jsou dostačující, díky kotouče ve předu naprosto v pohodě (i když mě trochu ten kotouč štve, snad jediná věc, díky které jde na první pohled poznat, že to není veterán z padesátých let ). Ovladatelnost na pohodu, i když to na 500 není nejlehčí stroj, váží téměř 200kilo, ale je to taky poctivé železo. Cestovat se dá na všem, Bulleta snad vyzkouším příští rok v Indii, už s kluky plánujeme akci ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 20.04.24 v 10:45 10b.

Konečně zase aspoň polonormální člověk a polonormální motorkou.
Polonormální proto, protože normální nikdo z nás OPRAVDU není.


Ano, rozumím a sdílím.

Co se týká kotouče a tvých poněkud svérázných představ, že tam patří buben (ano, patří, ale je jiné století a stádo magorů na silnicích...), asi bych zkusil vybrat vhodný buben - dvouklíč a předělat ho na hydrauliku, to při dnešních možnostech není problém.

Takže přeji jen pohodové kilometry!

DoctorDevotee
DoctorDevotee napsal 15.03.24 v 10:59 10b.

KrtekBazi
KrtekBazi napsal 14.03.24 v 21:10 10b.

Opravdu veliká krása Myslím si,že k tomu taky někdy dospěju

Vasko969
Vasko969 napsal 14.03.24 v 18:55 10b.

Krasny stroj.Musi byť zážitok ho osedlať !!!

Raisto01
Raisto01 napsal 14.03.24 v 14:52 10b.

Parádní kus, přesně na tomhle modelu jsem projel kus Indie a Himalájí, takže to si užijete...

Více komentářů



TOPlist