renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki V-Strom 800 (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník valasek
Vloženo 29.2.2024
Aktualizováno 2.3.2024
Zobrazeno 2 319x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vítěz Alpen Masters 2023 v silniční verzi...co ještě dodat?

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:GlobalMoto (Hradec Králové)

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: Malý výkon

První dojmy - Od roku 2008 je to už můj čtvrtý nový V Strom, prvně ale ne s motorem 650 cm3. Vlastně celá motorka je jiná, takže první kilometry se nesly v očekávání co se bude dít jinak.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého skromného ,kdo se dokáže spokojit s tím nejlepším.

Doplňky na motorce - Protože se jedná o čerstvý model, je zatím s některými doplňky problém.

Recenze

Koncem roku 2023 jsem prodal svého super spolehlivého V Stroma 650, abych se porozhlédl po něčem lehčím. Letos mi bude 77, síly ubývají a třeba Honda CB 500X mi přišla jako skvělý nápad.
Když jsem ji ale reálně vyzkoušel bylo mi jasné, že pro mne tudy cesta nevede. Těch 500 kubíků bylo málo.
Na titulní straně řijnového vydání časopisu Motocykl mne upoutal nadpis :" Velké finále Alpen Masters 2023", když jsem ho dočetl bylo vymalováno. Suzuki se s novým modelem V Stroma 800 trefila do černého, v roli poražených skončili mnohem slavnější, nadupanější, technicky dokonalejší a nakonec i velmi, ale velmi významně dražší legendy např...
Takže nakonec je nástupce malého Stroma naopak o 7 kg těžší, po - dnes už 900 najetých km už ale vím, že i já jsem trefil do černého. Je to opět výrazný pokrok.
Samotné finále AM je v podstatě o hledání motorky, se kterou je největší zábava a v Alpských klikatých silničkách nejméně problémů.
Osm finalistů a devátý obhajovatel loňského prvenství -Dukati Multistráda V 4 S
krouží v oblasti průsmyku Stelvio, testovací jezdci si motorky střídají a když se domluví, že mají jasno, každý si vybere adepta pro : finýto, z kola ven!
Takže pohodlný posed, silný zátah od volnoběhu, radost vletět do vracečky nahoru či dolu, jistý čitelný podvozek, nezáludné brzdy a taková ta nedefinovatelná pohoda na palubě, to je oč tu běží. A v tom se nakonec ukázal V Strom s novým řadovým motorem lepší než ostatní. Šéf testovacích jezdců Němec Karsten Schwers o něm prohlásil -"Suzuki s bravurou zdolala nejen Stelvio ale bude přesvědčivá v každém terénu. Japonská továrna se trefila do černého."
Svůj etalon by na stupních vítězů viděl asi raději, jeho vypadnutí bylo zdůvodněno většími rozměry, větší vahou a tím horší ovladatelností na alpských úzkých silničkách. Jednalo se o model 1250 GS Adventure.

Závěr:
A co se mi na nové 800 líbí nejvíc:
Určitě má skvělý motor, v nízkých otáčkách necuká a zrychluje z nich ochotně a výrazně.
Quickshifter je pro mne příjemná novinka, Zatím ho využívám při řazení nahoru pro stupně 4_5_6. Spolu s ochotou motoru zrychlovat je to nepoznaný zážitek.
Spotřeba v záběhu 4 lt, teď 4,1 lt.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaeR
HonzaeR napsal 20.03.24 v 09:05 10b.

Máme stejný vkus - gratuluji!

Mann
Mann napsal 11.03.24 v 12:20 10b.

Pěkné rajzování přeju

Radek_S
Radek_S napsal 09.03.24 v 00:11 10b.

Na podzim 2023 jsem se na ní svezl na srazu Motoroute. Tehdy byl ještě model pouze DE, tedy s drátovým výpletem. Lidem se ta motorka moc nelíbila, ale jakmile se svezli, bylo to asi největší překvapení. Fakt parádní. Jen na mých 170cm, byla vysoká a trochu těžší, než na co jsem byl zvyklý. Přesto jsem ji měl ve výběru. Ale nakonec to dopadlo, jako u tebe, předchozí zkušenosti rozhodli a tak čekám na nového Triumpha 900 GT Pro. Přeji mnoho zážitků v sedle.

Ruprecht_1
Ruprecht_1 napsal 08.03.24 v 11:27 10b.

Pěkná ve všech směrech ale jak už tu bylo psáno,to světlo za mně k té motorce nesedí,ale no co jdeme s dobou

strejda
strejda napsal 05.03.24 v 20:52 10b.

Krásná mašina, litá kola, velké plexi a hlavně Suzina je skvělá značka. Všechno co mám taky rád.
Tak hodně zážitkových kilometrů na dalekých cestách a hlavně bez nehod

Více komentářů



TOPlist