renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 250R (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pavel_c
Vloženo 13.2.2024
Aktualizováno 13.2.2024
Zobrazeno 101x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Na pohled hezká malorážka, ideální pro začátečníka. Malá, lehká, obratná a s výkonem tak akorát.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500F: Zvítězila nakonec menší, sportovně vypadající Honda.

První dojmy - S motorkou jsem se velmi rychle sžil, je zde spíše vyšší, cestovní posez. Nízká váha zaručuje skvělou manipulaci, nijak extrémně výkonný motor zase dovolí pořádně tahat a člověk se pořád pohybuje v rozumných mezích rychlosti. Do zatáček se ochotně vrhá, překlápí se jedna radost.

Motorku bych doporučil pro - Určitě ji doporučím začátečníkům, co se seznamují se světem jednostopých strojů. Taktéž pro přítelkyně ostřílených borců, kterou hned nevyděsí velká hmotnost pětikila nebo šestky, ale naučí se na malé dvaapůle vše, co bude později potřebovat na dospělou mašinu. I ten, kdo se po dlouhé době vrací do sedla, byť třeba ze silnějšího stroje, nepohrdne hravým charakterem malé Hondy.

Doplňky na motorce - Laděná koncovka LeoVince, motorce propůjčí jadrný prskavý zvuk.

Recenze

Vybral jsem tuhle motorku jako naprostý začátečník, který měl nulové zkušenosti. Líbilo se mi sportovní provedení kapotáže, bublavý zvuk jednoválce a příjemná ovladatelnost, toliko potřebná pro první kilometry na jednostopém vozidle.

Najel jsem na ní cca. 8000 km, nikdy nezklamala. Posez je spíše cestovní než ležící sportovní, motor má příjemný nástup od spodních otáček, nikterak zabijácký zátah a díky tomu můžete zcela kontrolovat průjezdy zatáčkou a nebát se nějakého nepříjemného překvapení v podobě panáčkování na zadku nebo ztráty trakce zadní pneumatiky. Brzdy krotí lehkou dvaapůlu s váhou kolem 170 kg bez větších problémů. ABS u mého modelu chybí, ale člověk se aspoň naučí s citem brzdit. Se spolujezdcem se jet dá, ale motorka už se slušně zadýchá. Na nějaký menší výlet stačí.

Nejlépe se s malým Cébrem samozřejmě jezdí na rovném, hezkém asfaltu. Ale jsme v Česku, což tedy není žádný ideál.. Přesuny po městě v pohodě, sedlo je nízko, váha taky, zaparkovat a někde ji zatlačit nebude dělat potíže ani křehčím holkám. Nejlíp se mi jezdilo na klikatých okreskách bez větších rovinek, motorka se příjemně přehazuje do zatáček a snese opravdu hodně, je s ní zábava. Na rovince nebo na dálnici udrží těch 150 km/h, což není taky vyslovená hrůza. To vše korunuje spotřeba, kdy i při velmi ostrém tempu v otáčkách přesáhla lehce pětilitrovou hranici. Cestovat se s ní dá kolem 3,5 - 4l/100 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist