Honda CBR 250R (2011)

Vlastník Žabinátor
Vloženo 23.8.2012
Aktualizováno 5.6.2013

Tak po čtvrt roce opěr za řídítkama... Včera jsem ji přivezl od dealera " motorradhaus stute " z Kolína nad Rýnem, na fotkách se mi moc líbila a v realitě sem se do ní zamiloval. Nejhezčí bike co znám...

Motorka koupena od Motorradhaus STUTE Köln, DE - Dokonalej přístup a velmi profesionální přístup, ochota vysvětlit úplně cokoliv. Prostě pünktlich

Kawasaki Ninja ZX 250R: Protože se mi vyloženě zvedal kufr z těch budíků a honda měla za stejnou cenu ABS a vyhřívané gripy jako bonus, celkově se mi honda líbí designově víc

První dojmy - Motorky byla oproti malýmu dragstaru celkem drastická změna. Ne že by mi do ruky přímo nepadla, ale z choppera na superbike si to přeci jenom navyknout chce. Na čtvrtlitr má podle mého názoru ďábelskej zátah, kterej se nejvíce projeví mezi 7 a 9 tis. ot/min. Na šestku se dá udržet příjemná cestovní rychlost 140km/h a vzhledem k perfektní kapotáži jste zcela kryti od větru, Dílenské zpracování je perfektní, prostě honda...

Motorku bych doporučil pro - Začínající jezdce, pro toho, kdo chce srandy kopec za málo benzínu, snad pro kohokoliv, kdo má rád motorky a nemusí mít 0-100 pod 3 vteřiny...

Doplňky na motorce - Závažíčka, černé plexi, širší pneu, karbonové víčko nádrže, vyhřívané gripy, víka vidlice s CBR logem, víčko přední brzdové kapaliny s CBR logem, víčko kontrolky oleje s CBR logem, HRC nálepky

MOTO NA PRODEJ, NALEZNETE V BAZARU !!!
23.08. 2012
Zatim čekám na řidičák takže zkušenosti mam jenom z poježdění tady po vesnici... Je to předváděcí model, takže víceméně funglovka za lepší cenu, tahá víc než jsem čekal, jako 1. motorky bych se toho výkonu asi i bál, brzdy jsou luxusní, mam verzi s ABS a zajímá mě jak to bude fungovat, ale jsou to fakt jedovky... od chopperu sem přešel na sport, protože sem něják netrefil krevní skupinu a jízdy mě bavily míň a míň. Myslim ale, že tahle malá trikolóra mi napumpuje tolik adrenalinu, že mě to hned tak bavit nepřestane, těšim se na parádní závěr sezóny, kterej bude extra příjemnej, protože ma vyhřívané gripy. Přez zimu se možná dostanu k laďáčku a K&N, ale uvidíme...

01.12.2012
Noty mi vydali v září a za podzim jsem nalítal skoro 900km, honda mě výběrem nezklamala, vodí se jako těžší kolo a táhne jak stádo volů, prostě dokonalý svezení, při kterym se vám koutky úst dostávají nebezpečně blízko k uším, zatím bych neměnil za žádnou jinou, vážně mi sedla...
Pokud se někdo rozhoduje pro bike k 18 a myslí si že 250 je pro holky nebo staříky a hodlá si koupit šestikouly kterou si odomezí tak bych ho rád varoval, že sem to zkusil a nebyl to úplně šťastnej nápad, 250 bohatě stačí a šetří palivo...

31.05.2013 Motorka prodána, jsem rád že jsem jí měl, hodně mě naučila, je to super stroj do začátků a na vyblbnutí, ale když umíte jezdit, celkem rychle u ní najdete limity, ale s tim se u 250 asi počítá. Fakt dobrá a líbivá motorka.

více recenzí naleznete v příspěvcích v deníku

Figi25
Figi25 napsal 27.04.16 v 08:26 1b.

Ideální motorka na naučení ale těžce pochybuji, že tě něco naučila po 900 km.

Grassi
Grassi napsal 10.02.14 v 08:41 10b.

Pěkné Cébro

Žabinátor
Žabinátor napsal 05.04.13 v 15:12

Dík

Píny
Píny napsal 05.04.13 v 10:17 10b.