Tohle se mi líbilo od první chvíle kdy jsem viděl její fotku. Dnes už je to téměř třicet let co byla představena a mysím, že je to stále moderně vyhlížející holka. Asi by málokdo při pohledu na ni odhadoval součastný věk, tj. stáří youngtimeru.
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Konečně doma. Na živo Mot? vidím prvně až když mi ji kamarád skládá před garáží a jsem nadšený. Dva roky jsem ji sháněl v hezkém stavu za ještě trochu rozumnou cenu a vyplatilo se čekat. Čisťounká, nájezd naprosto minimální jak u motorky půl roku staré, nebouraná, vše v originálu. Moto u mne uz tři roky trůní v obýváku a jednou, dvakrát do roka ji projedu. A tak to taky ještě dlouho doufám zůstane.
Recenze
Motor je (i díky pouze jednomu karburátoru) utlumený Rotax a jde o poznání hůř než stejný ale pelášivý v Pegasu nebo dokonce i v malém GS od BMW kde se mi zdál tenkrát dost bídný. Sedlo tak na vyjíždky pouze kolem komína, bagáž moc dát kam není, jízdní vlastnosti spíše podprůměr. Ale co. Tohle bylo vyprojektováno a následně vyrobeno úplně kvůli něčemu jinému viz odkaz dole. Motorka byla v době svého vzniku i díky ceně ve velkých objemech neprodejná. Dnes tyhle dílo většinou trůní jako designovka na čestných místech fandů a v muzeích moderního umění v různých koutech světa. Ona také nevznikla ve vývojovém studiu Aprilie ale u zrodu stál jeden z top designerů na této planetě francouzský Philippe Starck. Pokud máte chuť se o příběhu jejího vzniku a i něco málo víc dočíst, přikládám odkaz na článek od Due ruote. (v překladu do češtiny) Tam se dozvíte i o jejím naštěstí výrobně neuskutečněném předchůdci. To by byl teprve úlet.
https://www-dueruote...=cs&_x_tr_pto=sc
To se jen tak nevidí
Nádhernej bajk. Četl jsem o něm hafo článků a stejně tak o jeho otci. Gratuluju k tak pěknýmu sběratelskýmu kousku. Ať ti dělá co nejdéle radost.
Dobrá investícia, vypadá, že je vo veľmi zachovalom stave. Jasných 10.
Túto som cvakol na zraze Krakenov (Janíčky 2008):
az 1x som ju stretol na ceste. exot.
Krásnej stroj !