Moje prvni motokrosova motorka, zakoupena s planem prestavet ji na supermoto.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - V terenu je to pro zacatecnika neskutecny zazitek, kladivo ktere se vas snazi zabit pri kazdem pootoceni plynu. Na ostrych KTM je na kazdem detailu videt, ze je to zavodni motorka bez kompromisu. KTM a HQV z techto let jsou temer neznicitelne stroje, zvladnounstovky motohodin se zakladnim servisem. Vyhodou proti japonske konkurenci te doby je urcite vstrikovani a starter, kdo nekdy na pokraji sil v oblacich prachu zkousel naslapnout 450 dokaze pritomnost starteru ocenit.
Motorku bych doporučil pro - Pro zacinajici mx jzdce co je pro ne nejdulezitejsi financni stranka - motorka je temer neznicitelna, ale jako kazda 450 zacatecnika rychle vysili. Pro lidi co si chteji zkusit supermoto na okruhu a nechteji utratit spoustu penez - ikdyz dnes uz bych takovym doporucil spis hotoveho motarda - FS450/SMR450
Doplňky na motorce - Zavodni kola Faba, kotouc original KTM SMR by Galfer - 300mm. Retez DID, kola renthal.
Brzdic brembo CNC P4, pumpa accossato 16x16. Desky brembo z04.
Antihop suter.
3d tistene doplnky - navleky stupacek pro mensi opotrebeni silnicnich bot, drzak casomiry, redukce pro napojeni SMR blatniku na novejsi tabulku.
Bustery racetech, riditka renthal fatbar.
Custom polepy - riderace.cz
Datalogger AIM solo2 DL
Custom slidery, lithiova baterie vlastni konstrukce - jebatt
Snizeni tlumicu + upravene tlumici obvody a pruziny podle hmotnosti - Andreani / motomechanik.cz
Recenze
Motorka zakoupena s najetymi cca 90mth. Plan byl prestavet ji na supermoto a zacit trenovat na malych okruzich. Zaklad jsou kola a predni brzda. Puvodni plan byla "rpzpoctova" stavba - tzn pouzit lita kola z RS125 co uz jsem pouzival na stare HQV TE410 a nejakou bazarovou brzdu ze superbiku upravenou pro tento ucel. Kamarad PetrS ktery me k malym okruhum privedl me presvedci, ze zivot je kratky na delani kompromisu a tak jsem pro KTM koupil zavodni kola Faba z pozustatku tymu 833 za ktery jezdil Pavel Kejmar "svet". Brzdu jsem poskladal z noveho CNC brzdice brembo ktery mi zaridil lazyfucker z fora m.cz - kopiroval jsem setup zmineneho Pavla Kejmara, ten ovsem s timto brzdicem pouzival pumpu brembo v setupu 16x16 kterou brembo vyrabi pouze ve varinte CNC ktera je financne za hranici toho co jsem byl ochotny za takovy dil dat. Pomohl mi mary z titaniumpro.cz ktery dodava dily accossato - tati znacka prodava pumpu s prumerem pistku 16mm a "pivot pointem" 16mm i v "kovane" verzi za zlomel ceny co stoji brembo… vysledne kombo tezko hoeda konkurenci. Pak uz jen stacilo doladit prevody (retez DID bez okrouzku + kola renthal) a stroj byl pripraveny pro prvni zazitky na okruhu.
Prvni sezonu jsem odjel na seriovem motokrosovem podvozku a ten rozhodne nebyl tim co by me limitovalo. Ostatne vidlice WP z te doby pouzivane na motokrosovych KTM a HQV jsou asi to nej;epsi co tyti znacky pouzivaly a to plati nejspis az do soucasnosti (WP "dvoukomory"). Postupem casu pribyvaly upravy az z duvodu vysokeho najezdu SXF nahradila novejsi husqvarna a KTM jsem preskladal zpet do serioveho stavu a zacal trenovat na motokrosove trati.
Hen heeeeeeen
Paráádička krásná práce, at slouží.