Moje první motorka a nešlo jinak, když jsem viděl Rebela. Prostě láska na první pohled.
Motorka koupena od FIRMA:GREEN TRADE Group (Dačice I)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CMX500 Rebel: Ze silnější motorky jsem měl strach a proto jsem tihnul k 500, když jsem jí pak projel a projel i 1100, tak volba byla jasná. 1100 mi přišla mnohem kultivovanější, stabilnější, byl jsem si na ni jistější. 500 mi přišla moc lehká a uskákaná.
První dojmy - Tím, že mám papíry od osumnácti a už pětadvacel let jsem na motorce nejezdil, tak jsem byl opravdu hodně opatrný. Napřed jsem 1000 km jezdil jen po známých cestách, keré jezdím každý den, typu 25 km do práce a pak jinou cestou zase z práce domů, než si na ni zvyknu, naučím se klopit zatáčky a tak. Cítil jsem se na ní však od prvopočátku bezpečně a rychle jsem si na ni zvykl.
Doplňky na motorce - Krom držáku na telefon zatím nic.
Na příští sezónu plánuji batoh na zadní sedadlo, (brašny po stranách se mi nelíbí) popř. zrušit zadní sedadlo a dát místo něj nosič. Nikoho nevozím a ani to není v plánu.
Padací rámy se mi také nelíbí, takže další investice bude do pádových protektorů rámu.
Větrný štít mne neláká, aby měl účinost musel by být z těch větších a tím by narušil celý koncept motorky a malým s nízkou účiností si nebudu kazit vzhled motorky.
Recenze
Rebel se mi líbil, byla to láska na první pohled, pak už jen byla otázka jestli 500 nebo 1100. Jízdními vlastnostmi vyhrála 1100. Pak jsem se ještě chvilku kroutil, protože je o 100.000 dražsí, ale nešlo odolat.
Šel jsem do funglovky, protože když jsem zde viděl jeden inzerát na prodej jiné motorky a z profilu prodejce jsem vyčetl, že mu asi za pět let ubylo 4000km na tachometru, tak to ve mě moc velkou důvěru nebudilo. (v profilu psal kolik má najeto když motorku koupil a v inzerátu byl stav tachometru o 4000 nižší při prodeji). Navíc jako začátečníck chci mít jistotu, že když mi při jízdě na motorce něco nejde, tak je chyba ve mě a ne v motorce, která třeba byla havarovaná a má narušené jízdní vlastnosti.
Zaznamenal jsem problém s převodovkou, někdy nemůžu zařadit z jedničky na dvojku, zůstane mi tam neutrál a třeba až na pátý pokus tam skočí dvojka. A nebo naopak když to ze šestky kopu dolu při rychlejším brždění, tak to čtyřikrát kopnu dolů (celou dobu držím spojku) a stejně mi tam zůstane čtverka, jak kdybych nenechal páku dojet až do koncové polohy, aby nabrala další převodový stupeň (což samozřejmě dělám). Je v záruce, takže přes zimu to servis jistí.
Sedadlo je tvrdší, takže k moři na ní asi nedojedu, ale je to spíš o zvyku a já si už zvykl.
Rebel fajn...a Forza vedle taky super..nechal bych obě
s tou prevodovkou pockaj tak do 2 tis. km. Po prvej jazde som ju chcel rovno odviest do servisu, pri prechode z 1 do 2 som vzdy chytil neutrál. casom sa to spravilo, asi potrebuje nejaky ten zabeh
Krasny návrat k moto. Tisíce bezpečných kilometrov a len radosť z jazdy prajem. Žijeme len raz...
Hodně jsme se rozhodoval mezi rebelem - savage 650- virago 535 . a to jsou tři světy . Savage to vyhrála když bych neřešil cenu to mi bylo jedno ale to že má řemen nemusím řešit chlazení elektroniku vše si uděláš sám atd tak to nemá konkurenci a ten odpich při nízkých otáčkách krouťák jako když Titanic brzdil před ledovcem )))) a když potřebuje tak si dá i rebela. sory hoši musel jsem ) a hlavně je krásná a ten zvuk jde opravdu z motorem a z plynem na to že má 30 let dneska tak klobouk dolů otázka je jak dlouho vydrží ten rebel čekal jsem od něj více i to zpracovaní. Nějak se mi nezdálo že je toho plný bazary pomalu nové motorky. Ještě jsem ušetřil spousty peněz a za to jsem mohl koupit yamahu... ale piáno ) Hlavně to berete s rezervou co jsem psal je to jen má zkušenost ...
Výtej do klubu Rebelů Kémo měl jsi si připlatit ještě více a koupit s DCT to by vše vyšešilo pro tento stroj je to naprosto boží a super sportovní svezení s tímto Cruisrem DCT je návikoné a pro REBELA jako dělané