renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Classic 350 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bubaris
Vloženo 27.9.2023
Aktualizováno 5.2.2024
Zobrazeno 1 536x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už jsem ji nutně potřeboval. Je to tak.
Vím, že si sedíme a budeme spolu hodně dlouho.
A taky vím, že nás čeká mnoho bezpečných návratů domů.

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromé (Příbram) - Co jsme si domluvili, to platilo

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Meteor 350: Líbí se mi Triumph T100 z roku 1949 a právě Classic mi ho víc připomínal

První dojmy - Přesun z Příbrami domů na střední Moravu proběhl nad očekávání dobře. Dobře je jako hodnocení za 3. Bohužel realita dopravních tepen odpovídá spíš infartu než nějaké veselici, ale přežili jsme, a to se počítá. Stroj je předešlým majitelem výborně zajetý, tachometrových 120 zdárně dosaženo, motor drží rytmus i v táhlejším stoupání. Akcelerace při rozjezdu je až do 80 km/h jako by táhl parní stroj, pak je samozřejmě znát 350, jednobuch a vzducháč. Jako ryba ve vodě je především na zapadlých okreskách s minimálním, ale nejlépe žádným provozem - tak to vidím já.

Motorku bych doporučil pro - Tady těžko radit, totiž kolik třešní, tolik višní... Rozhodně to však nelze nechat na chuti a náladě každého soudruha, že?

Doplňky na motorce - První majitel nainstaloval padáky, nášlapky a nabíječku baterie.

Já mám v plánu:
*řadičku "pata-špička"
*dekat výfuku
*trochu víc vzduchu ke vzduchovému filtru
*nosič
*výhledově FuelX Lite

Co by se mi líbilo by byl tzv. rybí ocas na výfuku

Recenze

Hodně lidí při vyjádření svého pocitu, pro koho je jejich motorka určená zmiňují sebe. Já se k nim rád přidám.

Nebudu popisovat brzdy, podvozek, motor. A zapoměl jsem na sváry.
Tohle už udělalo mnoho především spokojených majitelů. Oni vlastně ani jiní, než spokojení majitelé nejsou. Oni ani jiní být nemohou...

Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne? Doufám, že nejlépe se cítí se mnou a nejhůř samozřejmě beze mně.

Dle místa zrození jej budu oslovovat SÁHIBE.

EDIT 1.10.2023
Co si myslím, že je hodně velkou slabinou stroje jsou pneumatiky.
Hodně jezdců si na ně stěžuje. Myslím, že CEAT je indickou značkou PIRELLI. No, nejezdím žádnou pilu, ono to ani se Sáhibem nemáme v plánu, njcméně už jsme společně zažili několik situací, které milé Ceaty ne uplně zvládly, že...
Takže první co půjde dolů jsou pneu a už začínám pátrat po plnohodnotné náhradě. Zatím mám v zorném poli AVON a DUNLOP.
Ostatně v daném rozměru moc na výběr nebude.
Ještě plánuju koupit gel SLIM do duší jako nouzovku proti menším průpichům.

EDIT 15.10.2023
Seznámil jsem se s milým chlapíkem, sedlajícím Meteor.
Není to ovšel stroj ledajaký, je to Meteor modifikovaný.
V čem taková modifikace spočívá? U Meteoru kamaráda Jiřího je to v těchto doplňcích nebo úpravách (dosaď si dle své chuti a nálady) :
*dekatalyzace od JT-moto - vyhodil ten kastrol co je pod strojem, ušetřil nějaký ten kilogram a polepšil motoru
*vzduchový filtr SPRINT FILTER opět od JT-moto - motor lépe dýchá a zní.
Vše zrevidováno na brzdě a výsledek je patrný nejen z grafu, ale i z projížďky. Fakt je ten, že jsem mu opravdu nestačil?

Co to pro nás se Sáhibem znamená? Inspiraci!
Je lepší jednou vlastním vjemem vidět a slyšet, než desetkrát číst nebo zprostředkovaně slyšet.
Tedy přes zimní pauzičku (nějaký polet, pokud počasí dovolí bude)
provedj dekat a vyměním filtr za SPRINT FILTER, kryt bude vyroben zdatným synovcem na 3D tiskárně.

Spekuluju i o tom, nechat si vytisknout kryty obou bočních schránek - levou s výřezem vyplněným jemným pletivem, aby šel vzduch snáze k filtru a pak do motoru a pravý, abych někam dal povinnou výbavu (zatím je buď v batohu nebo v zadní kapse bundy), nejsem totiž příznivce "koženého programu" a nechci Sáhiba obtěžkávat nějakými rolkami nebo brašnami, pokud se ovšem nevydáme na expedici do Punjabu?

Myšlenku pořízení jiné koncovky výfuku jsem zavrhnul (možná později jen pro porovnání), ve výběru zakotvil Mini Punjab od K-Idori.

EDIT k 19.10.2023
Dnes namontována řadička "pata-špička".
Víc v deníku...

EDIT k 5.4.2024
Zanechal jsem veškerých snah o tuning. Objem prostě ničím nenahradíš.
Na lítání mám Babušu, Sáhib byl pořízený jako kochací stroj a tedy není důvod kamkoliv a jakkoliv spěchat.
Uvědomuji si hrůzy s EURO5 spojené, nicméně stroj je ještě více než 1,5 roku v záruce a pokud by bylo potřeba, nebudu se s nikým hádat (jak je v ČR zvykem), že jsem zelený drátek nahradil drátkem oranžovým a tím pádem padá záruka.

Podstatným faktorem je i mé očekávání 650 v Klasiku.
Co pak budu dělat nevím...
Se SuperMeteorem jsem se vyrovnal rychle - nic pro mě,
ovšem u Classicu to bude boj emocí, touhy a kasičky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bubaris
bubaris napsal 06.10.23 v 10:13

Dekuji vsem, kteri zavitali do meho profilu a odborne posoudili pritele Sahiba.
Budu se jeste snazit vyuzit prizniveho pocasi a podniknout co nejvic, at se s vami mohu podelit o jiste mnoho zajimavych zazitku.

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 06.10.23 v 10:06 10b.

Přišel jsem, viděl jsem, ozkoušel a musel pochválit. Moc hezký stroj, jízda až sametová bych řekl, pro jednoho optimální a velmi stylové na okresky, ježdění do práce nebo na rande. Za mě rozhodně palec nahoru. Ať slouží a nezlobí.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 04.10.23 v 22:24 10b.

Ať ti slouží a jen samou radost.

Sema
Sema napsal 04.10.23 v 21:00 10b.

Pěkný motocykl

BigAl74
BigAl74 napsal 04.10.23 v 09:40 10b.

Pěknej Sáhib Já mam letos na Classicu 350 "Afrikakorps Edition" najeto 12 000 km Ty plánovaný úpravy, jak píšeš (dekat, vzduch. filtr, FuelX...) jsou podle mě vyhozený peníze, vono to vo moc líp nepojede Spousta borců na YT to udělala a pak to zas vrátila do originálu. Hlavně ať seš spokojenej a ať ti dělá Sáhib radost

Více komentářů



TOPlist