renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi California 90 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník zolik.
Vloženo 5.9.2023
Aktualizováno 5.9.2023
Zobrazeno 660x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zcela nekriticky považuji EV modely Californie za jedny z nej kdy vyrobených sériových motorek. Jednak jsou autentické na první technicky orientovaný pohled, za druhé fungují, za třetí mají neoddiskutovatelné charizma a do garáže si je člověk zaparkuje s

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Californii znám léta, tak jsem spíš koukal, co je na jedné z posledních vyrobených číslovaných kusů limitované edice jiné než u prvního modelu na BBSkách, který měl krom ráfků a jiné stylizace blatníků více stříbřitého provedení a také neoklasičtější budíky s bílým podkladem (a subjektivně zpětně hleděno budil dojem kratších kvaltů, kdy 3 město naladěním utáhla, což tady už se zdá podtočená). Před těmi cca 10 lety měl A-spirit v prospektu u ní napsáno, že se jedná o jedinečnou možnost pořídit končící model, legendu svého druhu...to asi bude platit už vždy, kdy bude náhodou nějaká 90ka na prodej.

Motorku bych doporučil pro - EV modely obecně lidem, co váhají mezi klasickou motorkou, veteránem a cruiserem, nenacházejí zalíbení v boxeru ani kérkované ikoně z USA, jsou nadále plni předsudků k RE, co rádi chodí do garáže zvedat plachtu, ale taky je baví jezdit na podvozku odvozeného ze staré Le Mansky.

Doplňky na motorce - To by byl snad hřích.

Recenze

Je to -jaké překvapení -koza tvrdá, takže na hrbolech i v méně civilizovaném městě vám to bude připomínat. Jinak je to takový všehoschopný veterán již s pár unifikovanými díly motoru velké Brevy. Zřejmě nikdy neomrzí startovací procedura, pohled na siluetu jak venku stojící motorky, tak na to, co máte před sebou stylizované do nádrže, budíků a hlavně jemně třepotajících se hlav motoru. Na sedlo z Vintage zde padla telecí kůže (výrobce dodal potah a důsledně radí, aby kravka nemokla), tlumič řízení není běžný pryžový z EV/Vintage modelů, ale hydraulický, chrom se míchá s černou tak nějak vyrovnaně a hlavně ta dvojkombinace bílá perleť a zrzavá metalíza s retro logem. Kufry jsou lamino, á la 60.leta americká, tedy obdobná FL modelům od HD nebo setům na cestovní R50/R60 od BMW. Na dobrém asfaltu je schopná i jízdně (dle pilota), osobně v ní mám mnohem větší zalíbení než na velkém Eldoradu (o značce za velkou louží nemluvě -byť pro spoustu lidí může být Road King jak pohodlnější, to jim neberu, mně osobně se Road King i jízdně líbí, ale umí toho méně a i motor má schovaný až moc :), stylisticky třeba zadní kyvku apod. také nekomentuji, prostě je takový obyčejnější, i dostupnější).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 06.09.23 v 20:39 10b.

moc hezký kousek .
Přeji pouze hodně spokojených km a velkou pohodu v sedle. Rád bych jí někdy viděl na živo, tak snad někdy někde na cestách .

LM1
LM1 napsal 06.09.23 v 09:45 10b.

Jako fanoušek MG nemohu než: NÁDHERA !

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 06.09.23 v 06:57 10b.

Krásná motorka.

DoctorDevotee
DoctorDevotee napsal 05.09.23 v 14:44 10b.

Tuto gucinu som zo zaciatku bral s usmevom,ale teraz ju chcem aj ja!
Nie je taka pompezna a velkolepa ako 1400ky ale narozdiel od nich cisty analog.
Mam radost aj za teba

Milan1963
Milan1963 napsal 05.09.23 v 14:41 10b.

Opravdu hezký stroj. Takže ? 10 bodů.

Více komentářů



TOPlist