PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Čety
Vloženo 28.8.2023
Aktualizováno 28.8.2023
Zobrazeno 460x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


No co bych k Streetu řekl... Je to boží motorka.

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - První usednutí a hned nechtěné wheelie :D , v tu chvíli jsem si řekl "Tu bestii zkrotím". Jenže ona zkrotila mě. Je to výborně ovladatelná, rychlá, výkonná a lehká mrška. Tříválec je něco neskutečného, krásný Dvouvál s Čtyčválcem v jednom.

Doplňky na motorce - Laděné výfuky Mivv storm
Ochrana motoru GB Racing
Kratší držák SPZ
Zrcátka v koncích řidítek

Recenze

Začnu hned z kraje, aktuálně mám už druhého Triumpha. Oba dva jsou/ byly STREET TRIPLE R. První triumph měl úžasnou oranžovo-červenou barvu v matu, no prostě nádhera. Bohužel osud nepřál a po dvou týdnech byl na odpis :( . Z toho byl ještě týden v servisu na výměně pneumatik a veškerého jarního servisu, vč kontroly motoru. Po servisu mi dorazil domu ve čtvrtek večer a v pátek po práci jsem jel zajet nové pneu (SportSmart 3). To byla ta osudná chyba, když jsem se vracel domů (20km od baráku), tak jsem potkal laň, ale tak blbě, že mi nepomohli ani ty super radiální brzdy. No co já skončil v Motole a pár dní si poležel. Nevím jak, ale motorka jela po boku 142 metrů, naštěstí veškerý bok pokryly padáky a ochrana motoru od GB racing.
Já se proletěl 103m, bez zranění jen oděrky a spáleniny, no a Laň jen 96m. No a takhle skončil můj první Triumph. Opravit nešel, prasklé vidlice, ohlé brýle... nic z toho není na prodej a když je tak jen na klasického streeta na Rko není skoro nic. Škoda.

No a začal jsem se poohlížet co dál. Nakonec jsem našel další Streeta v Rku za super cenu. Do týdne byl doma. Je to sice starší verze (2009), ten oranžový byl 2012. Streeta si nemohu vynachválit je super. Krásně s ním stíhám CBRka a R6ky. Zároveň si s ním užívám zatáčky, když jezdím s kamarádem co má motarda. První věci co jsem musel upravit, respektive prohodit, tak to byly budíky. Ten starší triumph má hrozně nečitelnou rychlost, je tam malý digitál, ukrytý pod otáčkoměrem. Naštěstí oba ročníky mají stejné konektory, jediné co tak sem tím prohodil i najeté km. Což nevadí, oranžový triumph měl najeto 32tkm a ten druhý 34tkm. Toť asi vše.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 28.08.23 v 22:43 10b.

Ve stejném stylu jsem do třiadvaceti skolil tři motorky. Sebe také. Potom jsem změnil myšlení a od roku 1976 jsem se nevysekal. Na motorce. Plechovky nepočítám. Přeji ti lepší skóre a hlavně neznič tu nádheru. To tvoje Téčko je naprostá paráda. Užívej.

Více komentářů



TOPlist