renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Voge 500DS (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ray_Janus
Vloženo 23.8.2023
Aktualizováno 25.8.2023
Zobrazeno 1 359x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


S jídlem roste chuť a JAWA je na dnešní silniční provoz pomalá.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - První dojem byl, že na jedničku by se daly trhat pařezy a na trojku projet celý svět.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo hledá nový motocykl s příjemným poměrem cena / užitná hodnota. Pro každého který se přemisťuje z bodu A do bodu B

Doplňky na motorce - Větrný štítek GIVI/Kappa. Držáky bočních kufrů Kappa, horní kufr Kappa 52, chrániče rukou, chránítka na padací rám, rozšíření patky bočního stojanu a hrazda s držákem MT z Alliexpresu. Stínítko přístrojové desky 3D tisk.

Recenze

Současný provoz se od mého mlada citelně změnil. Pokud nejedete plynule aspoň 80 km/h a na dálnici 110 km/h, jste v ohrožení života. Proto jsme se rozhodl zakoupit silnější stroj. Limit byl dvouválec, do 500, a cena do 150.000,- Kč. Nejsem motorkář bloumající krajinou, který udělá fotky " můj motocykl a cokoli v pozadí", případně " byl jsem na výborném obědě na svém motocyklu" a pak je vystaví na net. Jsem motocyklista. Motocykl chápu jako individuální prostředek dopravy. Dvakrát týdně jezdín do kanceláře, cirka 340km celkem/týden. Občas za tatu na chatu.
Roční nájezd 5.000 km max. Ojetinu jsem nechtěl. Zvláš´t ty " nebourané, stačí sednout a jet" . Tak mi padla do oka tahle. Poměr cena výkon, užitná hodnota vyhovující. Za 8.000 km pár postřehů. V recenzi se zde dočtete, že větrný štítek je funkčnější než u Hondy CB 500 X. Pokud má recenzent pravdu, nechtěl bych jet na Hondě. Nahrazeno štítkem GIVI/KAPPA. Vysunutý do honí polohy po dvouhodinové cestě v hustém dešti, kdy sem míjel " motorkáře" schované na pumpách, jsem měl hrudník suchý. Zrcátka jsou dost nízko, pomohl jsem si dvěma nástavky. do pravého jsem vlepil konkávní vložku. Na sedadlo antivl. Bez něj se potí zadel ja sviň. V dešti odvádí vodu. Chcípák je celočervený, občas jem rukavicí štrejchnul a nechtíc jsem ho sepnul. Tak jsem ho rozklubnol a stříknul na černo, jen při sepnutí kouká červený proužek.
Směrovky jsou "cool" segmentové. Raději bych ty co se rozsvítí všechny led najednou.
Zadní světlo konstruktér taky nedomyslel. Má tři segmenty, dva boční srbky a střed. Svítí pořád a střed plní i funkci brzdového světla. Provozně lepší by byl nesvítící střed který se rozsvítí jen při brzdění. Je to tišťák a předělat se to nedá bez porušení podstaty.
Vibrace: Ano jsou ale kdo nejel na Jawě netuší co vibrace jsou. Měl by je způsobovat padací rám. Proto jsem zkusmo do plastových chránítek dal rybářská olůvka. Tím se změnila frekvenční charakteristika a vibrace se jemně připomenou okolo 4.500 RPM.
Pneumatiky Pirelli Angel, stejně jako motocykl vyrobené v Kitai. Drží dobře.
Po naložení 50kg zavazadel je motocykl stabilnější a v zatáčkách větší pocit jistoty.
Zatím nic neupadlo, vše drží a jezdí jak má. Co zamrzí je absence hrazdy na montáž držáku telefonu/navigace podobnou jako má Benelli.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
robfor
robfor napsal 26.08.23 v 11:54 10b.

Souhlas s tou vetou o zmene charakteristiky provozu. Na jednu stranu vsichni odorujou neoretro jawky a royal enfieldy, ale uz nikdo nerekne, jaky to je zazitek jet po dalnici s necim, co vytahne 120 dolu z kopce s vetrem v zadech. Hlavne ridici dodavek a kamioneri se s tim moc neparaji. Za me OK volba, akorat ze zrovna tedka jsou v nabidce 700vky od QJ motor a CFMoto, coz jsou de facto cinske variace na Suzuki v Stroma 650, ktera jsou zase o kus dal a stoji obe inflacnich 175 tisic...

Ray_Janus
Ray_Janus napsal 25.08.23 v 12:28

Pro neznalé vysvětlím pojem Anti-Vlk. Doba kdy byla sedla kožená, a vyplněné přírodními žíněmi je dávno pryč. Dnes je potah vixlajvant a náplní je molitan. V létě se zadel potí, v zimě mrzne a za deště sedíte v louži. Proto výrobce příslušenství přišel se síťovým obalem, který se na sedlo natáhne, pod sedlem sepne sucháčem a je to v pohodě. Vyzkoušeno v létě, zimě i za silného dvouhodinového deště. Kdyby mi nekapala voda z přilby do rozkroku, měl bych jen mokré ruce. Anti-Vlk= nechytit vlka.

Kybergreg
Kybergreg napsal 25.08.23 v 10:37 10b.

Co je antivl?
Google našel akorát Antivlk, ale to je krém... to si asi na sedalo nemažeš, ne?

TomasNBK
TomasNBK napsal 25.08.23 v 09:46 10b.

Pěkně sis jí poladil, tak ať slouží

Vladounreal
Vladounreal napsal 25.08.23 v 09:24 10b.

pěkně shrnuté, jinak to přední plexi od kappy jsem měl dokud jsem to nepoložil. A musím říci, že fakt svou práci odvádí velmi dobře. koupím ho znovu. Tak ať ti dělá jen samou radost a kolama dolů ne jak já

Více komentářů



TOPlist