renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AJP SPR 250 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Joudanee
Vloženo 28.7.2023
Aktualizováno 4.10.2023
Zobrazeno 807x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Vzhledově krásná, nabušená značkovýma komponentama(GPR lauf, pneu Michelin, tlumiče ZF Sachs, Brembo brzdiče, řídítka Reikon). Zvuk slušnej a má i vyndavací DB killer, krásně prdí při řazení, žrádlo.

Více fotografii

Motorka koupena od Rockway.cz

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Enduro je pro mě nové, hned na první zastávce jsem bojoval se stojánkem, kterej se asi dává, až když se z motorky seskočí(znám jen silniční verzi). Tankování skrze díru v sedle je nepraktický, čekám, kdy to celý zleju a potah půjde do háje. Trefit se do neutrálu je zatím těžký, ale budu cvičit. Zvládá to jet po silnici 90 kmh celkem bez velkýho nucení, to půjde. Na špuntech si zatím nejsem jistý, takže zatáčky jezdím krokem a s motorkou se radši moc nenakláním, spíš dělám kontra. Kvalty jsou krátký, ale zábavný. Řazení působí robustním a funkčním dojmem. Jsem nadšený.

Doplňky na motorce - - Světlomet Polisport HALO LED
- Blastery s AL výztuhou (no name)
- Chránič na středu řidítek (no name)
- Tahací popruhy 24MX přední + zadní
- Pěnové výplně pneu Razorback Mousse
- Sklopná zrcátka
- Kit 280

Dílna:
- ProWorks nůžkový zvedák
- ProWorks zouvačka pneumatik + páčidla 350mm

Recenze

Na recenzi je zatím brzo, teprve jsem ji přihlásil a dostal SPZ. Plánuju dát ještě letos prvních 1000 km a hned na prvním servisu udělat upgrade na 280 CCM plus novou palivovou mapu. Těším se.

Páčka na odemykání sedla mi zůstala v ruce, lanko se vyháklo. Plastová páčka je už ožvýkaná, poletí do koše a vyrobím si kovovou.

Další poznatek... páčka spojky(lanková)je o dost tvrdší než na jiných endurech. Toto se musí změnit, jinak budu mít levačku, jak Pepa námořník. (stav tacho 150 km)

Po tří-týdenní rekonvalescenci po pádech na levou stranu (ještě mě pořád bolí plíce) pokračování... Bylo nutné změnit nastavení páček. Přední blinkry musely na objímkách o šroub níž, aby bylo dost místa na kryty páček(blastery). Páčky musely víc dolů pro lepší ovládání ve stoje. Nainstalované vyprošťovací popruhy vpředu a vzadu a sklopná zrcátka. Zakoupil jsem pěnové výplně do pneumatik, ať nemusím řešit nějaký ten defekt, ale instalace proběhne až později. (stav tacho 350 km)

První garančka při 1000 km. Nainstalován kit 280, motorka má větší sílu, je svižnější a jestli jsem měl dřív pocit, že má málo výkonu, tak teď už nemám. Kvůli změně válce problikává na displeji kontrolka motoru, protože se lehce změnil průběh otáček.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TryznitelDemonu
TryznitelDemonu napsal 30.09.23 v 07:59 1b.

Za jízdu po louce a bez db killeru.

Targus
Targus napsal 04.08.23 v 12:18 10b.

Parádní kousek.

Co jsem četl, na starších kusech byly problémy s palivovou mapou, nechtělo to startovat. Ale chlapi si s tím i přes nepřízeň fabrických inžů poradili.
Ať ti to slouží k plné spokojenosti.

Více komentářů



TOPlist